Vilken fot har ni helst fram?

Någon som gör spin tex 180/360 ? Märkt att jag är lite udda där kör vänster fot fram men vill rotera hojen åt vänster också flesta verkar tex ha höger fot fram och rotera är vänster :p

Det här är undantaget som bekräftar regeln "Fabien alltid har rätt", för just i det här har Fabien fel. Som tur är kan man ju då använda sig av den alternativa regeln "Det är aldrig fel att göra som Sam Hill ", så blir det rätt.

Bengt-re sa:
ceel sa:
Bengt-re sa:

Vänster. :)

Bra arkeologifynd!

Jag får alltid lite teknikträningsryck på våren och skall man lära sig något måste man ju titta på de som är(var) duktiga - sen att tråden visst var lite gammal. Ähh - det är ju jag också! ?

Ja på våren får jag alltid för mig att jag ska ut å bara öva track stands å manuals I ett par timmar, men när jag väl sitter på cykeln så brukar alltid skogen eller vägarna locka mer. :) Men någon gång ska jag också bli tekniskt duktig.

ceel sa:
Bengt-re sa:
ceel sa:
Bengt-re sa:

Bra arkeologifynd!

Jag får alltid lite teknikträningsryck på våren och skall man lära sig något måste man ju titta på de som är(var) duktiga - sen att tråden visst var lite gammal. Ähh - det är ju jag också! ?

Ja på våren får jag alltid för mig att jag ska ut å bara öva track stands å manuals I ett par timmar, men när jag väl sitter på cykeln så brukar alltid skogen eller vägarna locka mer. :) Men någon gång ska jag också bli tekniskt duktig.

Jag har slutat tro att jag skall bli tekniskt duktig, men övar gärna lite då och då - man får iaf några nya blåmärken! ?

Bengt-re sa:
ceel sa:
Bengt-re sa:
ceel sa:
Bengt-re sa:

Bra arkeologifynd!

Jag har slutat tro att jag skall bli tekniskt duktig, men övar gärna lite då och då - man får iaf några nya blåmärken! ?

Jag är ju bara 35. Och så länge det finns de som är äldre och bättre än mig så intalar jag mig själv att jag iaf har förbättringspotential. :)

Tillbaka
Topp