Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Exakt en sån. Ska ha honom i en låda. Nån gång ibland sticker man honom med en käpp så han blir agressiv. På fester plockar man fram honom så han får ligga med hunden. Grum underhållning.
Pace hittar man till bra pris hos http://www.wiggle.co.uk därifrån köpte jag en RC39, har inte hunnit provköra den på riktigt i skogen än men provstudsningen på asfalt lovar gott. Hoppas bara att min inte är från ett dåligt parti, jag visste om att det fanns den möjligheten när jag beställde men den såg så fin ut så jag chansar. Det som gör att man behöver göra översyn/service oftare på Paqcegafflarna verkar vara det öppna oljebad som finns i gaffelbenen för att smörja gaffeln, men detta har inget med själva dämpningen att göra om jag inte missförstått det hela.