Vilken stig har jag cyklat idag?

grondahl

Aktiv medlem
Var och prövade på stigarna bortanför Hammarbybacken för första gången tidigare idag. Tyvärr så har jag ingen GPS så jag har faktiskt ingen aning vilka stigar vi körde. Vi hann tyvärr bara med 2 stycken innan det var dags att trampa hem till vällingby igen.

Den första stigen vi körde hade en del northshore byggnationer och låg väldigt nära hammarbybacken, det hängde en hel del orienterings-tjafs i början och jag såg två röda streck målade på några träd. Någon som kan tänka sig vilken stig det var?

Sen körde vi tillbaka en stig med enbart någon byggd ramp, bla en wallride och stigen var markerad med brun-oranga kvadrater på träden. Någon som vet?

Hur som helst så var bägge ruskigt roliga, lite mer flowiga och lättcyklade än det lokala spåret i Grimstaskogen.

Daner

Aktiv medlem
Jag behövde denna karta i tisdags efter jobbet. Har ingen aning om vart vi cyklade men det var roligt ändå. Måste cykla där oftare, med folk som kan området.

Daner

Aktiv medlem
Love to, men listan över allt som måste iordningställas innan vi kör upp till Lofoten är alldeles för långt för att tillåter det.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer