Vill köpa cannondale!

• Trådstartare Trådstartare Cann.sugen
  • Start datum Start datum
C

Cann.sugen

Guest
Vill köpa cannondale!
Finns det ingen som som vill sälja mig en cannondale hardtail strl l-xl billigt? Har letet med ljus o lykta.
Mackan
0708475030

Vill köpa cannondale!
Ta en kopp kaffe så kanske du kan uppföra dig som folk se o sluta oroa dig för vad andra gör!

Vill köpa cannondale!
Oroa? Dagens feltolkning? :)

Ta och gör som man ska här på forumet så slipper du "ilskna" kommentarer och får bättre mottagande av annonsen.

PS. Det hade nog behövts en smiley i mitt första inlägg för att pointera att jag faktiskt inte var orolig/arg/ilsken även om det såg så ut. :) DS

Vill köpa cannondale!
Det är ju i köp & sälj som den som vill sälja en ram tittar, inte här. Så det var ju ett gott råd i all välmening.

Vill köpa cannondale!
Då ber jag om ursäkt, det var inte meningen med att störa folk med att lägga in en annons på fel ställe. Har lagt in den på köp o sälj istället.
MVH
Mackan

Vill köpa cannondale!
Ja, Eddy Merckx tydligen........
Kan dock förstå att han vill köpa. Fina ramar men ibland ett dyrt total pris tycker jag nog.
dp

Vill köpa cannondale!
För att cannondale är ett av dom få märkena ja ännu ej prövat, och så så mycket som alla lovsjunger dom så tänkte ja prova vad all uppståndelse var över nu när jag ändå måst köpa nytt,då något svin snott mitt gamla åk!

Vill köpa cannondale!
fullrulle Skrev:
-------------------------------------------------------
> ...eller en Scalpel!
> Det är dyrt och snabbt det!

Dyrt: nej
Mycket pengar: ja
Snabb: beror på vem som trampar

Tro mig jag har en själv :-)

/Anders

Tillbaka
Topp