Här har vi min hatkärlek. Ja den är lite smussig. Det är sen jag med vrede och sorg ställde in cykeln i väntan på svar från dom där förbannade italienarna på Marzocchi.
Köpte cykeln begagnad, det är en 08 inköpt i slutet juli som jag kom över till ett vrakpris för några månader sedan. Gaffeln hade precis kommit tillbaka från Mz då de åtgärdat ata2-problemet. Trodde jag. Fick leka med den två gånger i skogen sen började lockoutfunktionen släppa och det slutade med att jag cyklade med ett jävligt aerodynamiskt framlut hur jag än gjorde.
Lämnade in den på Sportson i järnbrott, som har varit väldigt hjälpsamma skall jag nämna, och de mailade med Mz och efter tre veckor kom ett helt nytt innehåll till gaffeln. Detta byttes ut och jag var ute för att känna hur det skulle vara på riktigt. En gång fick jag köra med en fungerande gaffel. Sen började skiten igen och det visar sig att idioterna måste ha skickat upp samma felkonstruerade skit igen!
Så nu står hon där i hallen och väntar på svar från någon i Tyskland som skall titta på gaffeln å Mz´s räkning och sedan besluta vad som skall göras...suck. Hade det inte varit för att gafflar är så sjukt dyra så hade jag införskaffat en annan. Tänkte däremot att jag skall försöka tjata till mig en 888 av tidigare årsmodell istället. Hört att dom är naajs. Jaja...nu har jag fått vädra det lite..tack för er tid :-)
Niklas