Tack för alla glada tillrop! =)
Den är tänkt att gå mest liftassisterat i Gesunda och Åre för att skona Reignen, saknade lite slaglängd också. :)
Tänkte lätta Reignen lite nu när den inte behöver köras i 'dh' läge. Den börjar dessutom att knaka och låta oroväckande och behöver nog en större översyn inom en snar framtid.
Har bara hunnit med en kort provtur sent igår kväll och det gav mersmak! Stärsta skillnaden mot Reignen jag hunnit registrera så här långt är den högre BB:n och den slackare gaffelvinkeln (66,5 grader), precis som på Reignen gungar det rätt friskt när man står upp men annars trampeffektivt, har bara labbat lite med returen på bakdämparen, en Fox VanR, inte så mycket mer man kan labba med den.
Framgaffeln har ochså bara returjustering och inget mer men verkar funkis!
Skönt i alla fall att slippa oroa sig för att smacka i pedalerna i stöket som jag gör med Reignen.
Vågade på mig att köra en trappa vid Ludviakforsen som jag tvekat för tidigare samt ett lagom droop till plaat som jag bara garvade åt efter att ha landat! =)
De vita handtagen och sadeln lär ju bli bruna efter första dagen i Gesunda misstänker jag!
Det har varit olidlig väntan i snart fyra veckor, lyckades missa en containersändning så jag fick vänta på nästa Lapierre-container till Häggs... Appropå att ha råd så har ju tyvärr Häggs möjlighet att betala på avbetalning... ;)
Kan knappt bärga mig till nästa tur till Gesunda!