Visa din AM/FR/DH/4X/lekmaskin-tråden
Min precis ihopbyggda XC-hoj. Kräver lite omskolning i teknik från min sida kände jag vid provturen (mer faaaaaart). Nåja, ska bli kul att lära känna Judgen iaf, nu hoppas jag att det blir mer cyklande än skador och banbyggen iaf. :)
*Jepp, växelvajern ska kapas.
*Nej, sadeln ska jag inte byta. Inte sänka heller.
*Ja, det är fulfästning av vajer/slang men C-dale har konstiga fästen och jag har inga hållare och C-teket svarar inte på mail. Var skaffa?
Saint, X9, Atlas FR, Boxxer T, MRP3, Ergon, Sunline, Nickel Wide bar, Kaiser, Gusset, Hope, Mavic, BBG mm. Duger åt mej!
Hmm, varför ser bromshandtagen så nedåtriktade ut? De är ju nästan horisontella när jag sitter på. För mycket sag bak kanske. Det ska väl vara 80% sag? ;)
*Jepp, växelvajern ska kapas.
*Nej, sadeln ska jag inte byta. Inte sänka heller.
*Ja, det är fulfästning av vajer/slang men C-dale har konstiga fästen och jag har inga hållare och C-teket svarar inte på mail. Var skaffa?
Saint, X9, Atlas FR, Boxxer T, MRP3, Ergon, Sunline, Nickel Wide bar, Kaiser, Gusset, Hope, Mavic, BBG mm. Duger åt mej!
Hmm, varför ser bromshandtagen så nedåtriktade ut? De är ju nästan horisontella när jag sitter på. För mycket sag bak kanske. Det ska väl vara 80% sag? ;)