Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Orwar sa:Uj uj uj. Nu måste jag nog sluta cykla sakta och illa. Har ju inga ursäkter längre.
theBrand sa:Snyggt!
Black-on-black var ju ruskigt snyggt på gaffeln :)
(glöm inte att rapportera om feta Albert i däcktråden sen också)
feeblesmith sa:Jag har en enkel RS monarch R med ML tune som fungerar ok som reservdämpare när CCDBACS:n behöver handpåläggning.
Köpte den på ebay trån Transitions överskottsbutik för knappt 600kr. Kanske ingen dämpare som jag vill ha på jämt men duger bra som backup. CCDBACS är jag annars nöjd med på min Rune v2.
lundatok sa:Jag hade en Prime ett år. Det är en monstertruck, går över allt, bara att peka och trycka. Lite tung i ramen på första årsmodellen och en mjuk Cadillac-känsla i fjädringen.
PatrikHA sa:feeblesmith sa:Jag har en enkel RS monarch R med ML tune som fungerar ok som reservdämpare när CCDBACS:n behöver handpåläggning.
Köpte den på ebay trån Transitions överskottsbutik för knappt 600kr. Kanske ingen dämpare som jag vill ha på jämt men duger bra som backup. CCDBACS är jag annars nöjd med på min Rune v2.
Låter som som ett fynd, skall kolla e-bay
Lövis sa:Jag har också ett lite svårt förhållande till CCDBn på min Phantom.
Den är helt suverän när den är nyservad och bra inställd, tyvärr så har också jag haft vissa bekymmer med den och den havererade för andra gången innom ett halvår här för inte så länge sen. Fick lite liv i den efter ett tag, men den ska nog in på service igen.
Jag beställde nu en Monarch RT3 som reserv. Blir intressant att se vilken dämpare som blir reserv när jag testat den.
PatrikHA sa:Lövis sa:Jag har också ett lite svårt förhållande till CCDBn på min Phantom.
Den är helt suverän när den är nyservad och bra inställd, tyvärr så har också jag haft vissa bekymmer med den och den havererade för andra gången innom ett halvår här för inte så länge sen. Fick lite liv i den efter ett tag, men den ska nog in på service igen.
Jag beställde nu en Monarch RT3 som reserv. Blir intressant att se vilken dämpare som blir reserv när jag testat den.
Jag hade möjligheten att låna en RS RC3 när min Inline var på service, helt ok men min var klart bättre när den kom tillbaka, dock höll den bara 50h.......
Senast jag kollade så kunde Velotek i Uppsala ta hemKid1000 sa:Ledtrådar var man kan köpa komplett dropouts bak inkl chips och fördelaktigast med 26" längd.
JAg köpte dropouts på Velotek. Inte billigt men de kan skaffa fram det.Kid1000 sa:Ledtrådar var man kan köpa komplett dropouts bak inkl chips och fördelaktigast med 26" längd.
Men 105mm i slag, är ju i princip en XC ;-).Westman sa:Heja Patrik! Phantom lär vara en nära nog perfekt stigsmiskare för gbg.
PatrikHA sa:Men 105mm i slag, är ju i princip en XC ;-).Westman sa:Heja Patrik! Phantom lär vara en nära nog perfekt stigsmiskare för gbg.
Vore likväl kul prova hur en 29:a kändes, speciellt då jag är 197cm lång.
Kan i och för sig inte påstå jag är missnöjd med min Spitfire, men titta skadar ju inte :-D
PatrikHA sa:Kul, känns som det var länge sedan det kom en Banshee till Göteborg, om jag nu har rätt på ort.
Spännande gaffel också
mats412 sa:Ny Banshee i Göteborg, en v3 XL, den är fin (men inte riktigt färdig), säkert bra också...
häpp!
Eric W sa:Snyggt Mats! Hur gillar du bakdämparen i hop med KS-länken?
Går i tankarna att pensionera min fox :-).
F.ö någon som testat Mcleod på spittyn?