Visa din bild när du bottnar!

mattel skrev:
-------------------------------------------------------
> inte vid bottningstillfället men ett par minuter
> efteråt..

Roox Torque bar? Droppet under essingeleden?

Här kommer 2 bilder där min häst iaf. är bottad bak, men fram är den inte riktigt i botten.
Här bottar rekrevs min cykel i bamseparken, numer får han inte låna den längre utan får knäcka sina egna ramar :)
DSCN2349.JPG ht=544

Här gör jag själv ett rätt kompetent jobb i vallåsen när jag förgäves försöker hoppa över hela stenen på årets tävlingsspår.
bottahest.jpg ht=420

Man skulle nog ha kallat det lite av en snedladdning med snedlandning? Men skönt var det att bottna dämparna istället för hakan i backen i alla fall!

DSC_0093.JPG

Kan slänga in en bonusbild då jag nog tänkte något i stil med att "det nog är bäst att bottna fram först för att det ska bli jämnast, eller hur?"
Hade kanske lite fel, typ..
DSC_0361.JPG

H. skrev:
> Roox Torque bar? Droppet under essingeleden?

inte torque utan twentyfoursevens (då) fetaste styre men plats och dropp stämmer. :)

mattel skrev:
> inte vid bottningstillfället men ett par minuter
> efteråt..
>
> bara åka hem och byta styre.

Du skulle haft karbååån istället! ;)

Mårten skrev:
> Jonzén och jag har skedat hela kvällen
>
> Bild

Kan tänka mig det

kebarb skrev:
> Räknas den här:
>
>

isf får jag väl visa min bild från igår...
file=111297

Sernevi skrev:
> isf får jag väl visa min bild från igår...

bloody hell!

närkontakt med trädet eller??

tack för uppmuntrande ord, behövs när man är bitter.

Ingen som vill köpa en bättre begagnad Marzocchi 66 SL1 ATA? Innerbenen helt repfria, något "litet" märke på styrröret.. :P

Det var en fet krasch du!

Hoppas du har en hemförsäkring som täcker upp partyskadorna, hjälm, gaffel, kläder, sjukhusbesök osv.. Kanske den även täcker upp din förlorade resa om du har avbokningsskydd..

Gaffeln kan jag köpa och bygga frankenfork av ;-) Har ju resterna av 888an kvar, det skulle bli en fin hybrid.

Kanske blir grundplåten till självrisken!

Gloryn fick förmodligen inte en repa? stridsvagn till utförshoj!

Kan inte annat än lida med dig i ditt handikapp, det suger riktigt hårt att vara invalido, själv harjag sex veckor kvar innan jag är fri igen!

Se det positivt, du kan ägna mer tid åt happy, nedtankade filmer chips och läsk.

//K

Fick precis ett samtal från ortopeden, de hade kollat öve röntgenplåtarna igen och det verkar inte somm att båbenet var av i alla fall, jag ska dit igen om 10 dagar och ta bort det provisoriska gipset och utvärdera.. När jag fick det samtalet kan jag säga att jag blev gladare än... Ja, gad helt enkelt. Gör ont dock..

Om du vill bli av med ytterbenen och de fortfarande är i bra skick kan jag tänka mig att ta dem... ;)

Gaffeln är i bra skick, har en uppsättning oöppnade packningar och dust wipers från enduroforkseals.com som jag tänkte trycka dit efter tävlingen nu i helgen, men det lär inte bli av. Säljer gärna gaffeldelarna till eventuella intressenter när allt är utrett med försäkringsbolag etc, dock med en viss tår i ögat då det nog fan är den skönaste 180mm gaffel jag känt på..

Sådana här bilder, skulle vara vanligare, ifall vi bara vågade välja cykeln på köpet! Zoom-gaffeln lär också vara jätte-bra, för ändamålet..

Jag vet mycket väl att träden heter visa när du bottnar, men de utomeuropeiska bottningarna är mycket roligare, sen har jag faktiskt inga bilder på mig själv ....:(

Aj, Claes! Hoppas att allt ordnar sig snabbt...

Synd att dina saluskor inte var 46:or, brukar vara det jag måste ha när det gäller Shimano.

Sernevi skrev:

> isf får jag väl visa min bild från igår...

Det var då en jäkla trådkapning! Bottnade du eller inte!? ;) Krya på dig. :)

BFS skrev:
> Sernevi skrev:
>
> > isf får jag väl visa min bild från igår...
>
> Det var då en jäkla trådkapning! Bottnade du
> eller inte!? ;) Krya på dig. :)

Ärligt talat så bottnade inte gaffeln, men jag blev åas jävligt bottnad vid tillfället, och det var ju det som var trådrubriken ;)

Sernevi skrev:

> Ärligt talat så bottnade inte gaffeln, men jag
> blev åas jävligt bottnad vid tillfället, och
> det var ju det som var trådrubriken ;)

I stand corrected! Det är ju faktiskt bara du som bottnat (fast utan bild... ;) och alla andra som kapat tråden. :)

Det kanske bara är jag - men är inte dessa hiphop-cyklar i den här tråden snyggast just när de bottnar?

Synd bara att vevpartiet kommer så lågt att det inte går att trampa. Annars kunde man ju sänka cykeln permanent.

gammal goding, inte svårt att trycka ned ett par inches av projektilens 10 styckna!

Bilagor

• pbpic1926876.jpg
    pbpic1926876.jpg
    132 KB · Besök: 198
42Hz skrev:
> Ett droopande fetto:

Najs! Lustigt vad det där stället komprimerar. :)

Vi får ta en dag och fota lite nya "drop til plat"-bilder!

the_TnT skrev:
> 42Hz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ett droopande fetto:
>
> Najs! Lustigt vad det där stället komprimerar.
> :)
>
> Vi får ta en dag och fota lite nya "drop til
> plat"-bilder!

Låter som en toppen idé! Finns ett bra ställe vid lasarettet där man kan öka höjden gradvis, drop till plat gräsmatta. =)

Tillbaka
Topp