Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mårten sa:Stenmark: Låsringen kan inte ha suttit ordentligt på plats?
zinkpasta sa:Mårten sa:Stenmark: Låsringen kan inte ha suttit ordentligt på plats?
Det är frågan ja.. Bottningen hade iofs föregåtts av ytterligare en stadig motlutslandning efter att ha fegat i inrun:en, men hade inget överdrivet högt tryck i dämparen (~250psi har jag för mig). Hade inne dämparen på luftburkservice för ca 50h sedan (och fullservice för ca 100h sedan, dvs det var dags efter resan..), men då har de väl knappast rört piggybacken? Sen dess har den även körts i Vallåsen et.c., så har rimligtvis fått utstå en del även om detta kanske var en av de mer osmutta motlutslandningarna.
Vackert. Jag blir helt tårögd!zinkpasta sa:zinkpasta sa:Mårten sa:Stenmark: Låsringen kan inte ha suttit ordentligt på plats?
Det är frågan ja.. Bottningen hade iofs föregåtts av ytterligare en stadig motlutslandning efter att ha fegat i inrun:en, men hade inget överdrivet högt tryck i dämparen (~250psi har jag för mig). Hade inne dämparen på luftburkservice för ca 50h sedan (och fullservice för ca 100h sedan, dvs det var dags efter resan..), men då har de väl knappast rört piggybacken? Sen dess har den även körts i Vallåsen et.c., så har rimligtvis fått utstå en del även om detta kanske var en av de mer osmutta motlutslandningarna.
Lite mer CSI:ande visar att piggyn har en form som jag tror kallas "icke-rund":
Stream sa:Oharmoniskt.
zinkpasta sa:zinkpasta sa:Mårten sa:Stenmark: Låsringen kan inte ha suttit ordentligt på plats?
Lite mer CSI:ande visar att piggyn har en form som jag tror kallas "icke-rund":
Rattnalle sa:Vackert. Jag blir helt tårögd!
Vad är planen nu då I väntan på ny cykel i december? Vad är det för mått på den där?
happymtb.fr sa:Det där måste gå att köpa som reservdel, eller?
Luthman Photography sa:Det är är ändå rätt tufft. Man hade ju velat se hela skiten filmat i 1200fps.
jofahjalm sa:Hatten av!
Ja, det är bara att säga till om du vill köpa en Holy Grail, länken finns i min signatur ?mikipedia_ sa:Vet att det finns en Fast Holy grale på k&s å är du riktigt riktigt snäll å frågar kanske jag kan av yttra en dvo jade? båda i rätt mått.
happymtb.fr sa:Ja, det är bara att säga till om du vill köpa en Holy Grail, länken finns i min signatur ?mikipedia_ sa:Vet att det finns en Fast Holy grale på k&s å är du riktigt riktigt snäll å frågar kanske jag kan av yttra en dvo jade? båda i rätt mått.
?TheCube sa:The Bottom is nådd!
Första åkare landar mycket mjukare än den andra... ?jofahjalm sa:#respectthesend
zyklom sa:Bottnad spitty från sommaren. Kör aldrig med under 2bar i däcken, oavsett.
:Djofahjalm sa:zyklom sa:Bottnad spitty från sommaren. Kör aldrig med under 2bar i däcken, oavsett.
#respectthesend
Vernersson sa:Hur länge ska man kunna leva på gamla meriter? ;)
Hasse#7 sa:Vernersson sa:Hur länge ska man kunna leva på gamla meriter? ;)
Spräckt hjälm och landat på huvudet orimligt oskadad får väl ses som en värdig utfyllnad av gamla meriter.