qma
Aktiv medlem
Visa din bild när du bottnar!
jofahjalm sa:Kärt återbesök i Motri!
Ljuvligt! Är det lite djupt landat eller är det där alla siktar? Ser ut som bra däcktryck så som den där stenen tar framdäcket.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
qma sa:jofahjalm sa:Kärt återbesök i Motri!
Ljuvligt! Är det lite djupt landat eller är det där alla siktar? Ser ut som bra däcktryck så som den där stenen tar framdäcket.
PeTeR sNaBb sa:Den klarade sig ??
jofahjalm sa:Idag blir det Gömmaren istället.
happymtb.fr sa:Jofa idag
jofahjalm sa:Det blir aldrig någon gammal ram om man bottnar ordentligt...
jofahjalm sa:Det blir aldrig någon ny ram om man inte bottnar ordentligt...
Valhalla_ sa:Hittade ett dubbeldrop på gröna. Någonstans i början. Man åker liksom mot vad som känns som ett stup, landar på en liten platå och så kommer nästa drop direkt som slutar på något slags trägrej. Fast andra droppet gick att ta som en backe för det var lite rundare i formen. Inga bilder tyvärr.
matt1as sa:Valhalla_ sa:Hittade ett dubbeldrop på gröna. Någonstans i början. Man åker liksom mot vad som känns som ett stup, landar på en liten platå och så kommer nästa drop direkt som slutar på något slags trägrej. Fast andra droppet gick att ta som en backe för det var lite rundare i formen. Inga bilder tyvärr.
Gröna hissen? Ingen bild då jag bottnar eftersom jag är en fegis
+1qma sa:matt1as sa:Valhalla_ sa:Hittade ett dubbeldrop på gröna. Någonstans i början. Man åker liksom mot vad som känns som ett stup, landar på en liten platå och så kommer nästa drop direkt som slutar på något slags trägrej. Fast andra droppet gick att ta som en backe för det var lite rundare i formen. Inga bilder tyvärr.
Den där konstiga saken alltså - vem har släpat dit den? Det gick bra att åka droppet innan den kom dit, det blir enklare och snabbare men de som vill ha det kan ju ta vanliga stigen tre meter bort? Det är ju inte så bra att släpa ut plank-konstruktioner och lämna på Erstaviks mark.
larsaw sa:Inspirerad av Jofa o Karins huckande ifrån Gömmaren i söndags (kolla i ”Visa när du bottnar”-tråden), så tog jag igår en sväng om i Gömmar’n för att återuppleva lite kända & okända huck’s :D
Så några bottningar av olika slag förekom...
matt1as sa:Valhalla_ sa:Hittade ett dubbeldrop på gröna. Någonstans i början. Man åker liksom mot vad som känns som ett stup, landar på en liten platå och så kommer nästa drop direkt som slutar på något slags trägrej. Fast andra droppet gick att ta som en backe för det var lite rundare i formen. Inga bilder tyvärr.
mikipedia_ sa:Det här måste ju vara din perfekta partner @Jofa
????
larsaw sa:Inspirerad av Jofa o Karins huckande ifrån Gömmaren i söndags (kolla i ”Visa när du bottnar”-tråden), så tog jag igår en sväng om i Gömmar’n för att återuppleva lite kända & okända huck’s :D
Så några bottningar av olika slag förekom...
Der Kaiser sa:Ok då.
Jag är inte säker på att jag råkade cykla förbi droppet på just den rundan, men det var den enda rundan senaste veckan som spåret följde gröna.
Så isåfall längre österut på gröna...
Steensma sa:Så bottnar vi Bird:en
larsaw sa:Steensma sa:Så bottnar vi Bird:en
Fast inte däcken! Smidig som katten må jag säga :)
Fransson sa:Dämparinställningarna ”nu jävlar ska det gå fort i stök&bök-spåren” passar inte alltid.. Les Gets, sommaren -18