Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
erilof skrev:
-------------------------------------------------------
> Nya racern för ett par säsonger
> framåt..Kompletterad med DA C35-hjul,
> 3T-Ergononova Teamstyre, Look keo Bladepedaler..
Jupp, läste din tråd om det som hände så jag tog åt mig av det som hände och monterade dem med gummiringar som spacers under, de kom upp ett par mm till hoppas bara det räcker.. :-s
Skulle någon kunna beskriva färgen på Canyon Nerve XC svarta. Är de matta rätt igenom eller är ramen även blank?
Är dem snygga Canyon Nerve Xc tycker du?
Japp, 16,5. Grymt nöjd att jag inte tog en M, som Canyon föreslog.
Hade kört slut på min gamla Marin, så det här blev ett riktigt lyft för mig. Mer än nöjd. :)
colan,
vad ska du göra med all statistik som du samlar ihop? tror du verkligen att det kommer att hjälpa dig att bestämma hur 5-10mm längre eller kortare överrör kommer passa just dig?
Colan, jag är 174 lång, benmått 80.
Använde Canyons pps som låg och svajade mellan S & M. Mätte min gamla cykel, ville ha en liten ram så jag tog S.
Är grymt nöjd och skulle verkligen inte välja en M nu.
Kvalitet och känsla är rakt igenom mycket gott.
Kan varmt rekommendera en Grand Canyon.
Nismo:
Okej det låter ju bra. Jag själv är 174 (175 om jag sträcker på mig).
Benlängd 77 så då borde en small passa ännu bättre.
Men jag funderar på Canyon Nerve xc 5. Ramen är 5mm kortare + 1,5 cm längre styrstamslängd och 1,2 cm lägre så viss skillnad är det. Så det kan hända att jag väljer en medium, eller en framdämpad canyon al 6.0 som har bättre geometri, på small eller radon team 18". Det är lite dem tankarna jag har just nu.
Vet inte om du sett ett standover mått på Nerve cyklarna men dom är ju säkerligen högre eftersom dämparna bygger på höjden. Alltså, även om ram måtten på Nerve cykeln är mindre, så tippar jag på att standover (som verkar livsviktigt för dig) måttet är större än på canyons HT.
Vet inte varför jag orkar engagera mig i detta men jag blir så frustrerad :-)
Evileas, det kan ta några veckor, dels leveranstid och så väntar jag på försäkringspengar.
Men så att Nikhe postade en Canyon Nerve small (längst ner i tråden): http://happymtb.org/forum/read.php/1/1345402/page=25
Men jag väntar svar från honom på mina frågor, vilket han inte verkar ha kollat.
..ska va snäll, ska va snäll, ska va snäll, ska va snäll, ska va snäll, ska va snäll, ska va snäll, ska va snäll, ska va snäll, ska va snäll, ska va snäll
Förutom min fjuttiga lilla byggtråd så ska jag även lägga upp nybygget här:
Canyon Ultimate CF SLX strl56, DA Di2, 105 compact vevparti med Ultegra SL 50-klinga (snyggare än 105), Ritchey stolpe o stam, PRO styre, SI Flite sadel, träningshjul Zipp303 kanttråd.