Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Bställde min Canyon Ultimate AL 9,0 L team på helgen...fick besked på måndag...skickades på tisdagen... å fick den på onsdag (bra jobbat där) Min 1:a LV cykling på 8 år...å det kändes helt underbart redan på premiärturen!
Så jag är mkt nöjd ;)
Ps Fick även med efter tips från Canyon ett par Shimano landsvägspedaler för SPD-skor (Shimano PD-A 520) Nu kan jag testa med mina gammla MTB skor för att sen köpa LV skor med passande pedal i butik!
NLC skrev:
-------------------------------------------------------
> Stuvarn skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Bställde min Canyon Ultimate AL 9,0 L team på
> > helgen...
>
> Snygg :=) Och cykelställ har du ju till den ;-)
Japp..fast jag har den mest i vardagsrummet bredvid min Commander type-S (kajak).... ;)
Kom idag! Inget är inställt utan bara ihopskruvat ur kartongen. Pedalerna är ett par Biltema som får sitta på tills jag hunnit ta mig till en handlare och prova ut skor.
Tomaso skrev:
> vad betyder det där KATIOWA, eller vad det nu
> står? Har sett det på ett annat märke också
> och är fullkomligt förvirrad..
Var och hämtade min hojj idag :) en Grand Canyon AL 6.0. Dock får jag vänta med första provturen eftersom att Canyon hade missat att skicka med pumpen till framgaffeln :(
henke_89 skrev:
> Var och hämtade min hojj idag :) en Grand Canyon
> AL 6.0. Dock får jag vänta med första provturen
> eftersom att Canyon hade missat att skicka med
> pumpen till framgaffeln :(
Trist med pumpen! Har du ingen i närheten du kan låna av? Väldigt snygg cykel.
Aeroad 9.0 - fin cykel :-) Själv är jag också nära att trycka på köp. Finns det någon anledning att inte göra det? Fin specning till ett helt OK pris, ser själv inget skäl att tveka :-)
The Loner skrev:
> Aeroad 9.0 - fin cykel :-) Själv är jag också
> nära att trycka på köp. Finns det någon
> anledning att inte göra det? Fin specning till
> ett helt OK pris, ser själv inget skäl att tveka
> :-)
När kinaramen sprack blev det att snabbt flytta över grejerna till en Ultimate CF.
Styv, förtroendeingivande och förvånansvärt komfortabel! Jag är med andra ord nöjd.
Titta på vevpartiet...det ser ju ut som en hakkors...haha fy tusan och jag som ändå valde bort svart ram.
De sa dom inget om i webshoppen.....skall man reklamera eller?
-XIII- skrev:
> Titta på vevpartiet...det ser ju ut som en
> hakkors...haha fy tusan och jag som ändå valde
> bort svart ram.
> De sa dom inget om i webshoppen.....skall man
> reklamera eller?