Visa din cykel inför 2020
bigmollo sa:Jag harvar vidare på samma hoj som jag harvade omkring på 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 och 2019.
De Rosa'n ? :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
bigmollo sa:Jag harvar vidare på samma hoj som jag harvade omkring på 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 och 2019.
AnteL sa:Högg en ny pendlare
Deus sa:AnteL sa:Högg en ny pendlare
Ser funkis ut, vad är det för nån?
AnteL sa:Deus sa:AnteL sa:Högg en ny pendlare
Kona Rove DL med tubus rack och 45nrth Gravdal däck. Ligger ett shutter precision dynamo nav hemma som ska på även
SIE sa:AnteL sa:Deus sa:AnteL sa:Högg en ny pendlare
Kona Rove DL med tubus rack och 45nrth Gravdal däck. Ligger ett shutter precision dynamo nav hemma som ska på även
Jag har med en sån, men från 2018 med Schwalbe G-One 40mm och Brooks B17. Grymt nöjd!
Gushem sa:Åket för åtminstone ett par år framöver..
Gushem sa:Min vänsterhand är sabbad sedan födseln så den klarar inte av så mycket mer än att hålla i styret, kör bakbroms på pekfingret och frambroms på långfingret..
Ericssonanders sa:Nya åket Bmc fourstroke 01 one
marr sa:Ericssonanders sa:Nya åket Bmc fourstroke 01 one
Riktigt fet, hur många mm droppar den sadelstolpen?
Fet så in i helvete! Jag ger inte mina cyklar namn, men hade jag ägt den där hade den gått under namnet "The Wasp".Ericssonanders sa:Nya åket Bmc fourstroke 01 one
Aerogravel? ;)Tom Louage sa:Cube Aerium C:68
Crossmax sa:Märks att vi befinner oss i en högkonjunktur för tillfället när man scrollar genom här ?
Crossmax sa:Märks att vi befinner oss i en högkonjunktur för tillfället när man scrollar genom här ?
Johan friberg sa:Mitt bidrag:)
Precis färdigbyggd!
Så nöjd:)
NickPick sa:Crossmax sa:Märks att vi befinner oss i en högkonjunktur för tillfället när man scrollar genom här ?
Märks på hela samhället, men det börjar ju dala tyvärr. ?![]()
Precis färdigbyggd!
Precis färdigbyggd!
Är det en tjejmodell?EFL sa:Johan friberg sa:Mitt bidrag:)
Precis färdigbyggd!
Riktig fin, finns den i herrmodell oxå?
Sam00 sa:Är det en tjejmodell?EFL sa:Johan friberg sa:Mitt bidrag:)
Precis färdigbyggd!
Riktigt fet, snyggt när det inte är UD-finish på kolfibretEricssonanders sa:Nya åket Bmc fourstroke 01 one
Haha ok. Facepalm här:)EFL sa:Sam00 sa:Är det en tjejmodell?EFL sa:Johan friberg sa:Mitt bidrag:)
Precis färdigbyggd!
Nej då, retas lite bara!!