Visa din cykel inför 2018
Spacekitty sa:Storlek 56:a lätt modifierad med 58:a headtube. Beräknad till februari.
Nice!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spacekitty sa:Storlek 56:a lätt modifierad med 58:a headtube. Beräknad till februari.
castrello sa:Dålig bild men inte varit hemma i dagsljus sen jag hämtade den igår.
Trek Top Fuel 9.8 SL Project One 21.5
Gx Eagle Guide TLM Dt swiss xmc 1200 racing ralph 2.35/2.25 fox fa tory kashima pro koryak dropper bontrager xxx truvativ stylo carbon absolute black oval 34 t shimano xt pedaler
11.3 med pedaler. Kunde gärna väga under 11 men blir svårt eller dyrt.
Skogling sa:castrello sa:Dålig bild men inte varit hemma i dagsljus sen jag hämtade den igår.
Trek Top Fuel 9.8 SL Project One 21.5
Gx Eagle Guide TLM Dt swiss xmc 1200 racing ralph 2.35/2.25 fox fa tory kashima pro koryak dropper bontrager xxx truvativ stylo carbon absolute black oval 34 t shimano xt pedaler
11.3 med pedaler. Kunde gärna väga under 11 men blir svårt eller dyrt.
Svårt å dyrt? Bort med hisspinnen ba'.
peter_skraddarbacken sa:Min nya Orange Segment Factory - kortslagig och stora hjul. En spännande o kul kombination. Har hunnit testa ett par minivändor känns riktigt kapabel, lekfull o snabb. :)
Satan va snygg den var ???Brogeby sa:Rocky Mountain Slayer landar i jan/feb.. kommer bli ett episkt år!
Brogeby sa:Rocky Mountain Slayer landar i jan/feb.. kommer bli ett episkt år!
Suzuki Hasse sa:Satan va snygg den var ???Brogeby sa:Rocky Mountain Slayer landar i jan/feb.. kommer bli ett episkt år!
larsaw sa:Brogeby sa:Rocky Mountain Slayer landar i jan/feb.. kommer bli ett episkt år!
Grattis! Riktigt stygg hoj det där, lite konstigt att den lyckats bli mer populär. Hade den funnits i alu vore den en het kandidat ev. kommande enduro/bikepark-släde...
Lycka till!
Alpländare sa:Det får bli denna nästa år.
Brakastruten sa:Skrotade den stöldsäkra vinterhojen, så jag får ta fram lekcykeln visad 2008.. i väntan på somrigare åk. Ja, den är liten! Går snabbt att kliva över. :p
vad tycker du om cykeln? Vilken modell är det. Jag är sugen på att köpa en Superior själv :) en xp 979 rättare sagtjpe70 sa:Satte mig på Vasa'n så ramen blev krokig. Fick bli en neonröd ersättare till 2018.
Henrik_E sa:Ni måste sluta plåta hojarna från fel sida.