Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Skönt att komma under sju kilo utan att behöva beställa de lätta snabbkopplingarna jag tänkt ha som en sista lättning ifall det varit några gram för mycket för att platsa i den här tråden :)
Jo, så tänkte jag också först om sensorn, men den har en sensor för kadensen fäst i änden också, den hamnar åt fel håll om jag vänder den åt andra hållet och fortfarande med "utsidan" ut från hjulet, om ni förstår.
Härlig Madone. Vad tycker du om den? Funderar på en Madone själv...Och hur köper man en Madone i Sverige nuförtiden, är alla custom enligt Project One eller?
Jag har bara kört den 9mil, den kom igor och blev klar idag men jag gillar körställningen. Geomertin är precis densamma som på 5.9an som jag hade förut.
@Vic; Jo, men då hade jag inte fått den förän i Maj. Treks Prodject One har tydligen sålt 3x så många cyklar som dom räknat med så väntetiden om man inte beställer en standardlack är sjukt lång.
Rock skrev:
-------------------------------------------------------
> > Trek Madone 6.9
>
> 6,82kg i utförandet på bilden(minus
> sadelväskan), 6,54 med bergshjulen.
Oj vad snygg den blev i färdigt skick.
Hur kändes hjulen, är det kränkningsgaranti på dom? ;-)
OldSchool skrev:
> >
> 6,7kg. Kommer att droppa ner lite till i vikt till
> veckan! Byggd på rea och begade delar för
> smågrus
Rock skrev:
> > Trek Madone 6.9
>
> 6,82kg i utförandet på bilden(minus
> sadelväskan), 6,54 med bergshjulen.
bergljung skrev:
> Jaha, mina vänner - då ber jag er kasta ett öga
> här för att se mitt ekipage:
> http://happymtb.org/forum/read.php/1/1387566
>
> EDIT: för er som inte hittar dit
>
>
> (6,1 kg)
just ja, glömde denna tråd, hojen blev lite tyngre än beräknat. men under 7 trillade den in i alla fall. kommer komma lite lättningsgrejer till den med.
c.cup skrev:
> Jensen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > just ja, glömde denna tråd,
>
>
> Vissa cyklar kan man ju lägga ut typ i 5 trådar,
> men din är så snygg så det är bara trevligt.
>
> http://www.talkofbike.com/
> Intervju med Micke Stevenson inför Ringerike
?? bygga cyklar tråden och denna tråd. vilka fler trådar äre den ligger i? är säkert glömsk, men kan inte komma på nå fler. o förstår inte varför man inte ska lägga upp i båda trådarna, väger den under 7 kg, ja då lägger man väll in den här? bygger man ihop den, stämmer inte det in med rubriken om att bygga hoj?
båtbensbudet skrev:
> Jensen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > norska? :D
>
>
> Hur vet du att jag pratar om just din hoj och inte
> ngn på sida 1?
> Nåja den du köpt i Norge. ;D
har heller inte sagt att jag trodde du snackade om min :D nä men allvarligt, misstänkte på att du tänkte på min :D o ja, köpt från kremsykkel. o servicen kan man ju inte klaga på. den har inte varit dålig från victor i taiwan heller.
Bara vägd med "digitalbadrumsvågmedochutancykelihandenmetoden" än så länge, får väl plocka bort inlägget senare om det skulle visa sig att den verkligen väger mer än 7...