Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag var ju inte ute och cyklade igår. Reservtuben ligger utanför bild. Ca 2 m till höger. Ovägd.landen sa:clnr sa:(tubhjul,det verkar vara viktigt att påpeka)
Du har ju bara två tubdäck!
+1Grusha sa:Jag kan också vara intresserad beroende på prisbild.
GustavK sa:+1Grusha sa:Jag kan också vara intresserad beroende på prisbild.
schäfer sa:garfunkel sa:schäfer sa:jag kan fixa lösa ramar super six evo hi mod från importören i Litauen
//Per
Du inser själv hur fishy det där låter va? :)
Inte ett dugg jag köper min ram i Litauen av en åf där till ett bättre pris än vad som går och hitta i eu
alla papper och allt precis som vilket internetköp som helst
//Per
Inte den mest vanliga handelsplatsen för cyklar i eu,heklamama sa:schäfer sa:garfunkel sa:schäfer sa:jag kan fixa lösa ramar super six evo hi mod från importören i Litauen
//Per
Du inser själv hur fishy det där låter va? :)
Inte ett dugg jag köper min ram i Litauen av en åf där till ett bättre pris än vad som går och hitta i eu
alla papper och allt precis som vilket internetköp som helst
//Per
När gick Litauen ut ur EU?
ThomasThomas sa:Bytte styre och sadel.. Väger nu 30 g för mycket. Känner mig lite ledsen och långsam. Men jag ser rätt snabb ut iaf ?
ThomasThomas sa:Haha:) ja det har du rätt i! Det måste vara värt att offra lite komfort och bli mera aero.
emilh sa:ThomasThomas sa:Haha:) ja det har du rätt i! Det måste vara värt att offra lite komfort och bli mera aero.
Du offrar ingen komfort med SpeedPlay, tvärtom! :)[/quote
Det tvivlar jag inte på :) Jag syftade på att sänka styret men glömde citera. Var hittar man speedplay pedaler och klossar till bästa pris?
cerro sa:ThomasThomas: Ser snabbare ut om ändplupparna i styret sitter på rätt håll :)[/quote
Vad mycket jag får lära mig :) visste inte att det fanns ett rätt håll på dom.
Ska genast ge mig ut och växla upp på stora klingan, det borde jag ju tänkt på.
Raggamuffin sa:Inomhus och framförallt i hallen cyklar jag bara på lilla klingan.
Snygg hoj.
thespy sa:6.36kilo med piooner watt mätaren o dator o duraace o tub hjul
Mange. sa:Trek Émonda SLR, 6150g
Zipp 303
Bontrager XXX styre/stam
Selle Italia SLR Tekno Flow
Sram Red22
Mange. sa:Tack =)
Jag får ta premiären på mallorca om drygt en vecka