Visa din misär!
Nej. Jo, stor. ;)H. sa:Oj jäklar! Men är det ok att köra tävling så nära inpå? Ingen risk att det blir sämre igen?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Jo, stor. ;)H. sa:Oj jäklar! Men är det ok att köra tävling så nära inpå? Ingen risk att det blir sämre igen?
kay sa:Nu kanske det här inlägget borde flyttas till "Visa din lycka tråden" men på mindre än 2 dagar så har handen den gått från det här
Till det här. Kan nu röra på han den och hålla i styret.
vet inte vad det var för hästmedicin dom gav mig, men på apoteket tittade dom lite skumt på mig när jag skulle hämta ut antibiotikan. Hon sa att det var en väldigt starka preparat och hög dags dos. Japp! Sa jag. Du ser väl hur jag ser ut, hehe!!
Så i morgon vankas det XC tävling :-)
Hasse#7 sa:kay sa:Nu kanske det här inlägget borde flyttas till "Visa din lycka tråden" men på mindre än 2 dagar så har handen den gått från det här
Till det här. Kan nu röra på han den och hålla i styret.
vet inte vad det var för hästmedicin dom gav mig, men på apoteket tittade dom lite skumt på mig när jag skulle hämta ut antibiotikan. Hon sa att det var en väldigt starka preparat och hög dags dos. Japp! Sa jag. Du ser väl hur jag ser ut, hehe!!
Så i morgon vankas det XC tävling :-)
Det här påminner lite om min panna under Frankrikeresan, jag hade inga planer på att vika ned mig men två bestämda läkare och ett vilt galopperande hjärta fick mig till sans. Tänk dig för.
Foxis sa:. Hoppas det är värt det. ;)
kay sa:Foxis sa:. Hoppas det är värt det. ;)
Nix! Det är inte värt det. Jag har även fått lite sjukdomskänslor som typ feber, mm.
Jag har två barn som inte vill bli pappa lös än. Så jag bestämde mig ganska snart efter mitt lyckorus att kunna köra. Att inte köra. Upp som en sol och ner som en bajskorv, hehe!
Tack för era kommentarer att jag var dum i huvudet om jag skulle köra. Men ibland vill man mer än förståndet räcker till.?
Väldans klokt! Man ska vara (lite) rädd om sig. :)kay sa:Foxis sa:. Hoppas det är värt det. ;)
Nix! Det är inte värt det. Jag har även fått lite sjukdomskänslor som typ feber, mm.
Jag har två barn som inte vill bli pappa lös än. Så jag bestämde mig ganska snart efter mitt lyckorus att kunna köra. Att inte köra. Upp som en sol och ner som en bajskorv, hehe!
Tack för era kommentarer att jag var dum i huvudet om jag skulle köra. Men ibland vill man mer än förståndet räcker till.?
Vernersson sa:kay sa:Foxis sa:. Hoppas det är värt det. ;)
Bra beslut! =)
Kommer alltid fler lopp, men hälsan är svår att få tillbaks när den väl har försvunnit.
Ta hand om dig & krya, bryt ihop lite och kom igen senare :)
InTheZone sa:Jaja... det var iaf i slutet på säsongen och inte i början. Och titta vilken fin skruv jag fick! Det är inte alla gånger man får en sådan fin skruv.
InTheZone sa:Jaja... det var iaf i slutet på säsongen och inte i början. Och titta vilken fin skruv jag fick! Det är inte alla gånger man får en sådan fin skruv.
InTheZone sa:Tack för tillropen :)
Cred går till ortopeden på S:t Göran för detta konstverk. Borde väl läka bra tycker man? Blir skogspromenader istället för mtb några månader framåt, inte fel det heller.
larsaw sa:Läk väl, men vad hände?
Martin Eves sa:Plockade isär SRAM X01 11 triggermekanismen, ville göra rent/smörja och det var inte enkelt att få ihop.
Läderlappen sa:Kanske lite mesig misär den här gången: vaknar till klarblå himmel, hade tänkt mig ett skönt långpass i skogen. Misär, 39 graders feber hela helgen och sol idag också:(
Blir endel internetcykling istället...
1888 sa:Läderlappen sa:Kanske lite mesig misär den här gången: vaknar till klarblå himmel, hade tänkt mig ett skönt långpass i skogen. Misär, 39 graders feber hela helgen och sol idag också:(
Blir endel internetcykling istället...
Du får se det positivt, chefen gillar dej när du är sjuk på helgen ;)
Det var av den anledingen jag köpte en 60-metersrulle tejp :)mikipedia_ sa:Skulle byta däck inför Lugnet besöket nästa helg, när jag får av det gammla följer tejpen med däckskanten☹
Bara tejpa om.
Rattnalle sa:Det var av den anledingen jag köpte en 60-metersrulle tejp :)mikipedia_ sa:Skulle byta däck inför Lugnet besöket nästa helg, när jag får av det gammla följer tejpen med däckskanten☹
Bara tejpa om.
Vernersson sa:Rattnalle sa:Det var av den anledingen jag köpte en 60-metersrulle tejp :)mikipedia_ sa:Skulle byta däck inför Lugnet besöket nästa helg, när jag får av det gammla följer tejpen med däckskanten☹
Bara tejpa om.
+1....
Fast ändå ganska klent på misärskalan :-P
mikipedia_ sa:Vernersson sa:Rattnalle sa:Det var av den anledingen jag köpte en 60-metersrulle tejp :)mikipedia_ sa:Skulle byta däck inför Lugnet besöket nästa helg, när jag får av det gammla följer tejpen med däckskanten☹
Bara tejpa om.
+1....
Jo kanske, men allt är relativt?
Kan nån tipsa om ställe att köpa 60m tejp?
fredrik168 sa:mikipedia_ sa:Vernersson sa:Rattnalle sa:Det var av den anledingen jag köpte en 60-metersrulle tejp :)mikipedia_ sa:Skulle byta däck inför Lugnet besöket nästa helg, när jag får av det gammla följer tejpen med däckskanten☹
Bara tejpa om.
+1....
http://www.ebay.co.uk/itm/111111425606
mikipedia_ sa:fredrik168 sa:mikipedia_ sa:Vernersson sa:Rattnalle sa:Det var av den anledingen jag köpte en 60-metersrulle tejp :)mikipedia_ sa:Skulle byta däck inför Lugnet besöket nästa helg, när jag får av det gammla följer tejpen med däckskanten☹
Bara tejpa om.
+1....
http://www.ebay.co.uk/itm/111111425606
Även fast jag har 30mm inner?
Saken är klar, köper en full face hjälm till stigcykling.Fjärdebrunn sa:Akuten SÖS
Väntar på skallröntgen
I backen Kanalvägen
Surt
Ont
Anton_95 sa:Saken är klar, köper en full face hjälm till stigcykling.Fjärdebrunn sa:Akuten SÖS
Väntar på skallröntgen
I backen Kanalvägen
Surt
Ont
Krya på dig.
Fjärdebrunn sa:Anton_95 sa:Saken är klar, köper en full face hjälm till stigcykling.Fjärdebrunn sa:Akuten SÖS
Väntar på skallröntgen
I backen Kanalvägen
Surt
Ont
Krya på dig.
Pendling jävla G/c bana
Ajaj, krya! Men det faktum att du hittade in på Happy för att posta i misärtråden tyder på att de vitala funktionerna är oskadda!Fjärdebrunn sa:Akuten SÖS
Väntar på skallröntgen
I backen Kanalvägen
Surt
Ont
Fjärdebrunn sa:Akuten SÖS
Väntar på skallröntgen
I backen Kanalvägen
Surt
Ont
Vernersson sa:Fjärdebrunn sa:Akuten SÖS
Väntar på skallröntgen
I backen Kanalvägen