Visa din misär!
pennan sa:skickade dom inte hem dig med ett par alvedon?
Det gjorde dom med min axelled. Visade sig vara en grad 5 på rockwoodskalan (6 grader va?) så det måste opereras :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
xdr sa:Plattisar kan vara vassa. 7 stygn blev det.
Bengt-re sa:xdr sa:Plattisar kan vara vassa. 7 stygn blev det.
Du går i före detta plattisars fotspår...
aj som fan... det tar många veckor för det där att läka och det enda bra är att de manliga ärren har du kvar resten av livet. Fast det där såg fan köttigt ut. Passa på att sy om det inte gått för lång tid så läker det snabbare.
Bengt-re sa:xdr sa:Plattisar kan vara vassa. 7 stygn blev det.
aj som fan... det tar många veckor för det där att läka och det enda bra är att de manliga ärren har du kvar resten av livet. Fast det där såg fan köttigt ut. Passa på att sy om det inte gått för lång tid så läker det snabbare.
xdr sa:Bengt-re sa:xdr sa:Plattisar kan vara vassa. 7 stygn blev det.
Har redan varit och sytt. 7 stygn. Som tur var hade läkaren inget emot Downhill och gräv imorgon.
xdr sa:Vernersson: Gjorde förvånansvärt lite ont faktiskt. De tittade lite snett på mig när jag ville fota på sjukan... :D
xdr sa:Bengtre: På det stora hela tror jag spd är värre för mig. Det är ordentligt rengjort några gånger på sjukhuset och jag tänkte ta det försiktigt och cykla i långbyxor ett tag.
Vernersson: Gjorde förvånansvärt lite ont faktiskt. De tittade lite snett på mig när jag ville fota på sjukan... :D
daikai1 sa:Såhär går det när man är ute å går och kollar mobilen lite snabbt...
smal gångbana utan belysning där de boende lägger asfalt, brevlådorna stod på nån ställning med stödben stickandes ut på gångbanan
Faceplant som resulterade i 7st stygn. Trodde mina första stygn skulle komma i skogen faktiskt...
Men det värsta... Jag missade mimikry konserten :(
Fy fan... Där kom det en massa vätska på skärmen. :)AX3L sa:daikai1 sa:Såhär går det när man är ute å går och kollar mobilen lite snabbt...
smal gångbana utan belysning där de boende lägger asfalt, brevlådorna stod på nån ställning med stödben stickandes ut på gångbanan
Faceplant som resulterade i 7st stygn. Trodde mina första stygn skulle komma i skogen faktiskt...
Det är första gången jag ser hår med blåmärke! Krya!
AX3L sa:daikai1 sa:Såhär går det när man är ute å går och kollar mobilen lite snabbt...
Det är första gången jag ser hår med blåmärke! Krya!
daikai1 sa:Men det värsta... Jag missade mimikry konserten :(
Jeppe_E sa:daikai1 sa:Men det värsta... Jag missade mimikry konserten :(
Fångade du piccachu åtminstone?
daikai1 sa:Jeppe_E sa:daikai1 sa:Men det värsta... Jag missade mimikry konserten :(
surfade faktiskt runt här på happyride :@
Så i princip internetcyklade jag....
Undra om jag är den första som fått sys PGA. internrtcyklande xD
nå man är mycket säkrare i skogen ^^
daikai1 sa:Jeppe_E sa:daikai1 sa:Men det värsta... Jag missade mimikry konserten :(
surfade faktiskt runt här på happyride :@
Så i princip internetcyklade jag....
Undra om jag är den första som fått sys PGA. internrtcyklande xD
nå man är mycket säkrare i skogen ^^
O fy, läbbigt :(xdr sa:Plattisar kan vara vassa. 7 stygn blev det.
cwh1973 sa:En massa saker om vad som hände & följde och bifogade några riktigt räliga bilder
cwh1973 sa:Ett alldeles för samlat uppträdande och ett för bra bandage resulterar i 6h väntan innan de ens kollar på skadan...väl efter det sker allt geschwint...
ratatosk sa:cwh1973 sa:Ett alldeles för samlat uppträdande och ett för bra bandage resulterar i 6h väntan innan de ens kollar på skadan...väl efter det sker allt geschwint...
Känner igen det där, inte lätt för oss o-drama-queens att bli tagna på allvar. Orka härja lix.
Hagman sa:För att lätta upp saker och ting då. Där står den, skönheten. Nybyggd och alla bikeparks inom räckhåll är stängda.
Tack tack å detsamma till dig, hur gick det? Såg bilden i Pendlartråden, såg inge vidare ut är du återställd?Fjärdebrunn sa:Aj som tusan!
Läk väl
Martin Eves sa:I väntans tider hänger kolfiberraketen. Ska det ta 3v att får hem delar