Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ramsned sa:
fredrik168 sa:ramsned sa:
Oj misär på riktigt!! Hur gick det? Fick du in det på strava?????
Crossmax sa:Inte min misär, men Neil från GMBN...
https://www.instagram.com/p/BXEA_dFBqXQ/?taken-by=neildonoghue
https://www.instagram.com/p/BXFA4XfBtO6/?taken-by=neildonoghue
NLC sa:Crossmax sa:Inte min misär, men Neil från GMBN...
Såg det, vad var det som hände?? #offline
@JTF sa:
#Bengt-re sa:
Låter som om nån har klantat till det ordentligt. Skulle nog låta nån annan läkare titta på det där omedelbums.xdr sa:Inte något direkt att visa, men likväl misär. Har haft ont i min fd brutna arm sen jag blev av med gipset, tröttnade idag och gick tillbaka till ortopeden. Det visar sig att armen har läkt ihop fel. Får besked imorgon om det ska opereras eller om jag får leva med det. Fan också. Det enda jag kan trösta mig med är att jag följt alla rekommendationer till punkt och pricka.
Lingon sa:Låter som om nån har klantat till det ordentligt. Skulle nog låta nån annan läkare titta på det där omedelbums.xdr sa:Inte något direkt att visa, men likväl misär. Har haft ont i min fd brutna arm sen jag blev av med gipset, tröttnade idag och gick tillbaka till ortopeden. Det visar sig att armen har läkt ihop fel. Får besked imorgon om det ska opereras eller om jag får leva med det. Fan också. Det enda jag kan trösta mig med är att jag följt alla rekommendationer till punkt och pricka.
Lingon sa:Surt att sabba sommaren, xdr. Men det viktiga är att det läker rätt. Livet är långt och en bruten arm är inget man skall behöva begrändas av i framtiden! ?
NLC sa:Crossmax sa:Inte min misär, men Neil från GMBN...
Såg det, vad var det som hände?? #offline
feeblesmith sa:Förband över ingånger efter kranskärlsröntgen.
Det blev dömt hjärtmuskelinflammation och strikt vila/sjukskriven i 1-3 månader.
Bra att det inte var något ännu värre iof.
mikipedia_ sa:Oljan rann rätt igenom tråget, så nu blir det ingen semester??
mikipedia_ sa:Ja det går å köpa nytt tråg för ca1500 men det tar 3-6 arbdagar och sen är semestern slut? det är der som är jävligast!
Det är en volvo v50 så nästan en ford?
Fältprästen sa:De är känsliga de där V50:orna. Här är en där en lastbil strax innan skickat upp ett "stenskott" på vägen. ;)
En hyrbil där motorn fick bytas och jag blev 3000 kr fattigare.
Rumor sa:Min sambo berättade om den här tråden.. Jag är en glad amatör som precis börjat bli en aning modig i steniga nedförsbackar (aka, jag bromsar inte hela jävla vägen som en idiot..). VARFÖR GICK JAG IN HÄR?! Scarred for life.
Vet inte vad jag skulle bli mest ledsen för, trasig cykel eller trasig kropp.
Bengt-re sa:Rumor sa:Min sambo berättade om den här tråden.. Jag är en glad amatör som precis börjat bli en aning modig i steniga nedförsbackar (aka, jag bromsar inte hela jävla vägen som en idiot..). VARFÖR GICK JAG IN HÄR?! Scarred for life.
Trasig kropp OCH trasig cykel är nog värst. Speciellt om det var något mesigt som orsakade skadan.
Knäskydd, armbågsskydd och hjälm är lärdomen av denna tråd. Då skyddar man iaf sådant som läker dåligt.
sobrius sa:Bengt-re sa:Rumor sa:Min sambo berättade om den här tråden.. Jag är en glad amatör som precis börjat bli en aning modig i steniga nedförsbackar (aka, jag bromsar inte hela jävla vägen som en idiot..). VARFÖR GICK JAG IN HÄR?! Scarred for life.
Trasig kropp OCH trasig cykel är nog värst. Speciellt om det var något mesigt som orsakade skadan.
Knäskydd, armbågsskydd och hjälm är lärdomen av denna tråd. Då skyddar man iaf sådant som läker dåligt.
Axlar är svåra att skydda och läker skitsakta. =/
Vernersson sa:Innerben till en Boxxer kostar c:a 1500 pix / st....
En fraktur är jävligt mkt dyrare ;)
Bengt-re sa:Rumor sa:Min sambo berättade om den här tråden.. Jag är en glad amatör som precis börjat bli en aning modig i steniga nedförsbackar (aka, jag bromsar inte hela jävla vägen som en idiot..). VARFÖR GICK JAG IN HÄR?! Scarred for life.
Rumor sa:Bengt-re sa:Rumor sa:Min sambo berättade om den här tråden.. Jag är en glad amatör som precis börjat bli en aning modig i steniga nedförsbackar (aka, jag bromsar inte hela jävla vägen som en idiot..). VARFÖR GICK JAG IN HÄR?! Scarred for life.
Mja det kan nog faktiskt bli så att jag skaffar lite skydd. Iaf. lite längre fram i tiden när jag avancerat något i vilken typ av terräng jag cyklar i. Sedan tror jag att man blir lite stöddigare i skydd, att man inte är riktigt lika rädd för att det ska göra skitont att vurpa :P
Mårten sa:Vernersson sa:Innerben till en Boxxer kostar c:a 1500 pix / st....
Men frakturer läker. Det gör inte gaffelinnerben...
Edit: Med reservation för när frakturen läkt men det finns en benbit över som ligger och skräpar i en led... Då läker det liksom inte riktigt bra. Har jag upptäckt.
ForesterGuy sa:Mårten sa:Vernersson sa:Innerben till en Boxxer kostar c:a 1500 pix / st....
Men frakturer läker. Det gör inte gaffelinnerben...
Edit: Med reservation för när frakturen läkt men det finns en benbit över som ligger och skräpar i en led... Då läker det liksom inte riktigt bra. Har jag upptäckt.
Om man skrapar upp knogen in till benet så läker det bättre ifall man först petar bort allt grus, har jag märkt.
Nu petade jag bort det två veckor senare, med en morakniv... ?