Simpa85
Aktiv medlem
Visa din misär!
Om du kan ta med den till Göteborg så kan jag svetsa fast biten.Paco sa:Skulle väl egenkligen postats kl 02:13 men vi hade fullt upp.....
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om du kan ta med den till Göteborg så kan jag svetsa fast biten.Paco sa:Skulle väl egenkligen postats kl 02:13 men vi hade fullt upp.....
Azog sa:Sennsa sa:Min vänsterfot! :) Brottet var på talus som är benet mellan underbenet och hälbenet..
Ah, där var ett streck, ja. Ser jobbigt ut. Men hur åstadkom du det? Jättestukning, typ?
Sennsa sa:Azog sa:Sennsa sa:Min vänsterfot! :) Brottet var på talus som är benet mellan underbenet och hälbenet..
Ah, där var ett streck, ja. Ser jobbigt ut. Men hur åstadkom du det? Jättestukning, typ?
Bouldering (klättring utan rep), trillade från liiiite för hög höjd..
Paco sa:Skulle väl egenkligen postats kl 02:13 men vi hade fullt upp.....
NickPick sa:Paco sa:Skulle väl egenkligen postats kl 02:13 men vi hade fullt upp.....
Tågstopp?
Tunnelbanan?
+1 för extra stor, väl inzoomad, bild.Hep sa:Jag bjuder på lite fredagsmys till chipsen. Jävla soffbord!
Hep sa:Jag bjuder på lite fredagsmys till chipsen. Jävla soffbord!
Ja fyfan den där vill man inte stoppa i munnen.
[QUOTE="kalis, post: 3665900, member: 3752"
Man vet att man lyckats när ansvarig kirurg på återbesöket säger: "kul att se dig igen, det är alltid kul att följa extra komplicerade fall!"
ca 3 minuter efter jag ätit matlådan så dök tån upp o_O
Du vet väl att det finns lagstadgat att man inte får titta på Happy förens minst 12 minuter efter intag av mat
Han har ju skrivit det - lägger på ryggplattan efter avslutad tur. ;)Vad har du kokta ägg till när du cyklar?
Ja det förstås ?Han har ju skrivit det - lägger på ryggplattan efter avslutad tur. ;)
Ja det förstås ?
Det är ju höjden av lycka att upptäcka en trasig kedja innan den går av för när det händer under full last blir det potentiellt riktigt misär!Växlarna hoppade jättemycket tills jag tittade ned.
Är ju bara hälften av plattor i den länken som gått av. Måste väl därmed vara närapå halva livslängden kvar på länken. ;)Det är ju höjden av lycka att upptäcka en trasig kedja innan den går av för när det händer under full last blir det potentiellt riktigt misär!
Tror att jag träffade triggern och del av bromshandtaget.
Växlarna hoppade jättemycket tills jag tittade ned.
Inte speciellt mycket misär det här. Kedja som knappt gått av? Vaskad sadel? Inte ens ett litet benbrott... Är det nya happy det här?
Inte speciellt mycket misär det här. Kedja som knappt gått av? Vaskad sadel? Inte ens ett litet benbrott... Är det nya happy det här?
Den där tån är väll så mycket misär det bara kan bli, och den stackaren som fick se den några minuter efter att ha ätit lunchInte speciellt mycket misär det här. Kedja som knappt gått av? Vaskad sadel? Inte ens ett litet benbrott... Är det nya happy det här?
De e lugnt. Du bidrar ju med denInte speciellt mycket misär det här. Kedja som knappt gått av? Vaskad sadel? Inte ens ett litet benbrott... Är det nya happy det här?
Söndag ens cykeltur resulterade i en hyfsad krasch. På akuten hittades revbensfraktur. Blev återkallad i måndags då det hade upptäckts pneumothorax och på efterkontrollen i onsdags hade det blivit värre. Nu ligger jag på sjukhus med två knäckta revben och dräneringsslang i lungsäcken.
Jag gjorde lungröntgen på akuten i söndags. Blev inringd för ny röntgen i måndags för att dom hade upptäckt pneumothorax efter noggrannare koll på bilderna. Återbesök och ny röntgen i onsdags för kontroll. Då hade läget försämrats, jag blev inlagd och fick dränslangen.För oss som slutat söka vård för revbensbrott:
Känner man av pneumothorax själv?
Hur upptäcks det av vården?
Tycker alltid man ska söka vård för revbensbrott. Kan fortfarande vara en mindre ptx i en lob och man måste röntga för att veta.För dom som slutat söka vård för revbensbrott:
Känner man av pneumothorax själv?
Hur upptäcks det av vården?
Misärigt iaf.