Visa din misär!
Jag var helt dum i huvudet som inte gick ut och tog fast henne fysiskt.
Nej, ja kan tänka mig att göra samma sak mot henne så hon får känna på hur det känns.
Men det är jag det.
Men snälla nån, förstår du inte att du uttrycker dig precis som en hjärndöd bilist som tycker det är helt rimligt att riskera cyklisters liv för att uppfostra dem i trafiken?
Att inte i affekt hoppa ut ur en bil och fysiskt hålla fast en cyklist i trafiken är inte att vara dum i huvudet, det är tvärtemot helt rimligt.
Att däremot kunna tänka sig att "göra samma sak mot henne", vilket låter som du tycker att det är rimligt att köra på cyklisten med din bil, är däremot ett formidabelt prov på idiotskap.
Jag vet inte riktigt vad som är värst, att du kan tänka dig att göra detta, eller att du på riktigt tror att det är tufft att sitta och skriva om det på ett cyklistforum.
Ja nu blev det lite personangrepp här, men jag får väl ta en varning i så fall. För ditt beteende är precis det som skapar livsfarliga situationer för cyklister ute på vägarna, ibland med dödliga konsekvenser. Men visst, du känner dig säkert tuff...