Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Martinmat sa:Hittade ingen visa din Nakamura tråd när jag ville visa upp min nya tjockis :-)
Nakamura Karma
Chilinerd sa:Jag har också en Karma. Har inte mkt att jämföra med men jag gillar den helt klart och får för mig att det var mkt för pengarna.
Väger 15 kg kan jag tillägga, Large.
Återkommer när jag bytt till lätta slangar eller slanglöst och ser vad ny vikt blir.
Andra modellen Scar, också på bild, vet jag är tyngre men billigare, medium väger 16kg.
Chilinerd sa:Ajfan det var surt!
Hur gick det? Någon aning om det var otur/måndagsex eller något man bör oroa sig för?
Ang Scar'en (ursäkta extremt sent svar). Jo den känns riktigt bra förutom att det är jobbigt att cykla vidare långt på en hoj med för liten ram. Dock är däcken, vee mission, ingen höjdare för min typ av åkning i djupa träsk och det mest eländiga stenskravel.
Kör fortfarande på snowshoe 4,5 men har köpt fattystripper kit till bägge hojarna och är sugen på att skaffa jumbo jim snakeskin innan jag lägger om till slanglöst.
Snowshoe är rätt kass i snö tycker jag, hoppas JJ är bättre.
Måste kolla vilka dimensioner som ryms på scar resp. Karma. Vore trevligt med JJ 4,8!
Någon som har koll på vad man får plats med?
Chilinerd sa:Ok! Perfekt, då får det bli 4,8 :)