Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Nyreggad på forumet idag. Köpte en Laufy H30 som min första moderna Mtb. Den blev stulen i höstas så nu i veckan har jag fått hem en Occam H30. Har inte cyklat så mycket terräng så det ska bli kul att prova.
Så. Nu var det dags igen. För en ny Orbea Oiz alltså. Min senaste M10 har tjänat mig ypperligt i fyra år. Denna gång gick vi upp en nivå i utrustningshierarkin och valde en M-PRO. Som av en händelse fick man då välja färgsättning. Kul! Jag valde vit. Inte så fancy men jag är svag för vita cyklar. I efterhand skulle jag nog valt en gloss-lack. Denna är matt. Men hur som helst. Mycket nöjd!
Uppgradering från en tysk Neuron från 2017 blev en spansk OIZ H10 i snyggaste färgsättningen. Hämtade hem igår och har bara trampat runt på gatan än så länge. Behövs lite finjustering av dämperiet bla men känns mkt bra!