Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sarek sa:Jag skulle vilja ha en ny pendlar hjälm, tycker den är lite kall på vintern med alla lufthål.
Sarek sa:Har försökt lite trångt mellan skallen och hjälmen, dock bara provat med duntäcke. :)
Sarek sa:Japp har beställt en sådan här, när det blir minus grader.
NickPick sa:Specialized prevail 2 med mössa eller biff under vid kyla. Nästan större risk för olycka under min pendling så att ha en i test bevisat säker hjälm känns viktigt.
cwh1973 sa:Kört med denna modell i snart fyra år, vinterfoder ala mössa som går över öronen!
Varmt och gosigt och med visiret håller sig ansiktet varmt också. Immar inte igen som glasögon kan göra och skyddar superbt mot stenskott och annat skräp som kan fara upp i plytet! Sköna läderremmar!
/C
trailbiker sa:NickPick sa:Specialized prevail 2 med mössa eller biff under vid kyla. Nästan större risk för olycka under min pendling så att ha en i test bevisat säker hjälm känns viktigt.
Är det ryggbiff eller vilken sort värmer bäst? Jag kör en billig från Lazer, dock med MIPS.
cwh1973 sa:Kört med denna modell i snart fyra år, vinterfoder ala mössa som går över öronen!
Varmt och gosigt och med visiret håller sig ansiktet varmt också. Immar inte igen som glasögon kan göra och skyddar superbt mot stenskott och annat skräp som kan fara upp i plytet! Sköna läderremmar!
/C
fasanen sa:cwh1973 sa:Kört med denna modell i snart fyra år, vinterfoder ala mössa som går över öronen!
/C
Oups, där fladdrade det till i köptarmen. Verkar vara en finfin pendlarhjälm!
.A. sa:cwh1973 sa:Kört med denna modell i snart fyra år, vinterfoder ala mössa som går över öronen!
/C
Finns det plats för glasögon under visiret?
Kristoffer R sa:fasanen sa:cwh1973 sa:Kört med denna modell i snart fyra år, vinterfoder ala mössa som går över öronen!
/C
Oups, där fladdrade det till i köptarmen. Verkar vara en finfin pendlarhjälm!
Hur är den i storleken/formen?
cwh1973 sa:.A. sa:cwh1973 sa:Kört med denna modell i snart fyra år, vinterfoder ala mössa som går över öronen!
/C
Finns det plats för glasögon under visiret?
Jupp inga problem med glajjer under visiret!
/C
rising sa:trailbiker sa:NickPick sa:Specialized prevail 2 med mössa eller biff under vid kyla. Nästan större risk för olycka under min pendling så att ha en i test bevisat säker hjälm känns viktigt.
Är det ryggbiff eller vilken sort värmer bäst? Jag kör en billig från Lazer, dock med MIPS.
Pannbiff rimligtvis?