Visa din rabattkod

nic12

Ny medlem
Visa din rabattkod
Mina Bikester-koder via Benify fungerar inte, någon som kan tänka sig att bjuda på en?
AddNature/Bikester har ofta det problemet på websiten, men det brukar funka att bara skicka med koden i kommentarsfältet istället. Du kan ju skicka med en kommentar om att de ska kontakta dig om koden inte fungerar för dem.

NiclasY

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Tack Falk1n, jag handlade ändå. Bifogade min kod till köpet och kontaktade kundtjänst.
Men det finns säkert någon annan lycklig som hugger den.

NiclasY

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
AddNature/Bikester har ofta det problemet på websiten, men det brukar funka att bara skicka med koden i kommentarsfältet istället. Du kan ju skicka med en kommentar om att de ska kontakta dig om koden inte fungerar för dem.
Fungerade fint, tack!

"Din rabattkod har manuellt lagts in i din order igår efter att vi läst din kommentar i ordern. Detta ska ha justerats hos Klarna under dagen."

TobbeV

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Nån som har en 10% bikester över. Finnes en 10% addnature. Finns även en bikester 10% på cykelkläder.

Senast ändrad:

TobbeV

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Det verkar som, enligt bikester, att rabattkoder som fåtts via mail inte går att använda utan mailadressen kopplad till utskicket. Med andra ord så kan bara "tryckta" rabattkoder användas.
Detta är ju bara vad jag tror efter att ha läst bikester FAQ.

Är det någon som sitter på en 10% på bikester I tryckt form?

Finns en tryckt 10% på addnature om nån behöver.

Senast ändrad:
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer