Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
67ACA836-0F1F-4B95-8C48-0C23430CC6E3.jpeg

Visa din rabattkod
Hello World,

Efter en tid med många nederlag i cykeluppgraderingsprocessen verkar universum ge mig en öppning då Bikester har fått in en hoj jag spanat på i min storlek. Då det helt plötsligt handlar om en ansenlig summa pengar undrar jag ifall någon själ råkar ha en 10% rabattkod till övers.

Om jag lyckas knipa cykeln i fråga med din bidragande kod utlovar jag att swisha över ett gäng hundringar för att finansiera helgens finöl. You scratch my back, I scratch yours.

Tack på förhand vänner!

EDIT: Koden som enskilt meddelande vore fint.

Visa din rabattkod
Hello World,

Efter en tid med många nederlag i cykeluppgraderingsprocessen verkar universum ge mig en öppning då Bikester har fått in en hoj jag spanat på i min storlek. Då det helt plötsligt handlar om en ansenlig summa pengar undrar jag ifall någon själ råkar ha en 10% rabattkod till övers.

Om jag lyckas knipa cykeln i fråga med din bidragande kod utlovar jag att swisha över ett gäng hundringar för att finansiera helgens finöl. You scratch my back, I scratch yours.

Tack på förhand vänner!

EDIT: Koden som enskilt meddelande vore fint.

Som följd av att min 1-åring härjar på nätterna har jag nu beställt en cykel tack vare bidrag från hjältar här på Happyride, fy fan vad fint! I samma veva vill jag gratulera @quattroman vars hjälp fick mig att komma över målsnöret. Även @wahla21 och @NewGuy ska ha varsin eloge för bidrag men dessvärre fungerade dessa koder inte när en Orbea Occam låg i potten.

Nu är det dags för sömn 2.0. Vi höres och synes!

Tbird

Medlem
Visa din rabattkod
Bikester 10%
57HVMGNM5NCT

Rabattkod gäller t.o.m. 21.02.2021 på hela vårt sortiment utom Elcyklar och kan inte tillämpas på produkter från följande märken: Cube, Endura, Trek, ORBEA, Kona, Garmin, Cannondale

itshanks

Ny medlem
Visa din rabattkod
EDIT: Såg att rabattkoder inte gäller ORBEA cyklar så det sket sig 😅

Någon som har en rabattkod till Bikester? 😬 Det är dags att slänga min gamla skräphoj och uppgradera till en från detta århundrade 😆

Senast ändrad:

Berkan

Medlem
Visa din rabattkod
Addnature 10%: GRPFWVDH9VZT (gäller ett par dagar till)

För egen del söker jag rabattkod till Bike24 och Bikeshop, om någon vänlig själ har tillgång till. Jag kan nog få tag på en Bikesterkod eller skicka över en slant som tack för hjälpen.

ugoldstein81

Ny medlem
Visa din rabattkod
[QUOTE = "Berkan, post: 3889843, member: 19796"]
Addnature 10%: GRPFWVDH9VZT (valid for a few more days)

For my own part, I am looking for a discount code for Bike24 and Bikeshop, if any kind soul has access to. I can probably get a Bikester code or send over a penny as a thank you for the help.
[/ QUOTE]

Thanks Berkan! However, it doesn't seem to be valid on Bikester. Do you have a code for Bikester?

ugoldstein81

Ny medlem
Visa din rabattkod
[QUOTE = "davveno1, post: 3889849, member: 35097"]
Member one hour and in your first post fish discount code .. Great.
[/ QUOTE]
Ain't no better feeling than catching a fish :-)

ugoldstein81

Ny medlem
Visa din rabattkod
[QUOTE = "Argos, post: 3890288, member: 68249"]
Poor thing. : cry:

You can try to write a mail to Bikester, perhaps they will give you a valid voucher code. 🤑
[/ QUOTE]
Thanks for the idea Argos, however, I have already tried numerous times. Still hoping for a miracle :-) Until then, I will cry my poor little frail self to sleep every night thinking of a discount and having your manly, cool, and strong presence support my dreams for a discount on Bikester ;-)

ugoldstein81

Ny medlem
Visa din rabattkod
[QUOTE = "ugoldstein81, post: 3890436, member: 68497"]
[QUOTE = "Roryd6, post: 3890431, member: 67712"]
Bikester: 25BNMBSRN2TW
[/ QUOTE]
Thank you Roryd6! Much appreciated :-)
[/ QUOTE]
Damn !!! :-( Someone again used it before I could check out ... Please, if someone is kind enough to PM me with the discount code. Thanks!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer