Landenkungen
Medlem
Visa din rabattkod
Hello World,
Efter en tid med många nederlag i cykeluppgraderingsprocessen verkar universum ge mig en öppning då Bikester har fått in en hoj jag spanat på i min storlek. Då det helt plötsligt handlar om en ansenlig summa pengar undrar jag ifall någon själ råkar ha en 10% rabattkod till övers.
Om jag lyckas knipa cykeln i fråga med din bidragande kod utlovar jag att swisha över ett gäng hundringar för att finansiera helgens finöl. You scratch my back, I scratch yours.
Tack på förhand vänner!
EDIT: Koden som enskilt meddelande vore fint.
Bikester 10%
B4NBVTWP2QWR
Tack yo.nas!Söker tacksamt efter en rabattkod på bikester! Skicka gärna PM.
Would be amazing to get a discount code for bikester.se please. Feel free to PM me if relevant. Many thanks ahead of time!
Poor thing.Hi guys, It seems other people are using the discount codes before I am able to. Any chance to get a discount code in a private message please? Thanks!
No I'm not, I'm just a helpless nerd.Thanks for the idea Argos, however, I have already tried numerous times. Still hoping for a miracle :-) Until then, I will cry my poor little frail self to sleep every night thinking of a discount and having your manly, cool, and strong presence support my dreams for a discount on Bikester ;-)