Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det tycker jag man ska få. Kan leta upp några gamla om ingen orkar skriva nya.Välkomnande kommentarer inkommande.?
Nä men jag förstår varför folk reagerar som de gör. Själv tycker jag inte det är en stor grej att man frågar efter koder. Registrerar man sig bara för att göra det dock, utan att bidra på nåt sätt, känner jag ändå att reaktionerna är berättigade.Det tycker jag man ska få. Kan leta upp några gamla om ingen orkar skriva nya.
Den senaste tiden var många sådana frågor första och enda inlägget på Happy från (den nya) medlemmen. Då bör man kanske istället hänga på de där specifika rabattkodssiterna…Registrerar man sig bara för att göra det dock, utan att bidra på nåt sätt, känner jag ändå att reaktionerna är berättigade.
Stort tack!!Har en 10% kod på Bikester. Måste användas idag.
Skicka PM.
Edit: Rabattkod lämnad
Ja jag använde en 10% kod på en redan ca 20% nedsatt cykel för några veckor sedan utan problem.någon som vet fall de gäller nedsatta cyklar?
nice hade vart sjysst om någon kunde skicka en kod, hade uppskattats.. fick en rabattkod av dem när jag handla sist på cykelkläder jag kan byta med :)Ja jag använde en 10% kod på en redan ca 20% nedsatt cykel för några veckor sedan utan problem.
You got PM...nice hade vart sjysst om någon kunde skicka en kod, hade uppskattats.. fick en rabattkod av dem när jag handla sist på cykelkläder jag kan byta med :)
Jag beställde en sjysst till min grabb nu på tcmcykel: vet ju inte om du är ute efter samma storlek men helt ok instegs för de minsta tycker jag allt: https://www.tcmcykel.se/barncykel-20-tum/2021-lapierre-prorace-20Ska beställa cykel till grabben så en rabattkod till Bikster skulle uppskattas via DM
Vilken butik tänkte du handla ifrån?Ska köpa cykel, hjälm och hela köret! Någon som har rabbatkod?
Bikester tänkte jag på :)Vilken butik tänkte du handla ifrån?
Den blev fräck ? jösses.. tänk om hade fått en sån när man va 6årJag beställde en sjysst till min grabb nu på tcmcykel: vet ju inte om du är ute efter samma storlek men helt ok instegs för de minsta tycker jag allt: https://www.tcmcykel.se/barncykel-20-tum/2021-lapierre-prorace-20
Priset va överkomligt, vikten va bra för att va 20" med dämpare och den va mjuk och go, super nöjd.
Det va sjyssta killar som va behjälpliga på tcm med.
Yes please..Man kanske skulle ha en separat tråd för Bikester koder.?
Klart tiggarna skall ha en egen tråd.Man kanske skulle ha en separat tråd för Bikester koder.?