Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
Jag har tidigare delat någon rabattkod till bikster, och söker nu en tillbaka då jag behöver beställa några grejer. Skicka den gärna i PM då jag inte alltid hinner med att snappa upp nya inlägg.

/Kalle

Visa din rabattkod
Det tycker jag man ska få. Kan leta upp några gamla om ingen orkar skriva nya.
Nä men jag förstår varför folk reagerar som de gör. Själv tycker jag inte det är en stor grej att man frågar efter koder. Registrerar man sig bara för att göra det dock, utan att bidra på nåt sätt, känner jag ändå att reaktionerna är berättigade.

Visa din rabattkod
önskar en rabattkod bikster, någon som vet fall de gäller nedsatta cyklar?

hade vart sjysst med ett PM med en kod, då det är omöjligt att hinna med här :)

ha en bra dag i solen

Visa din rabattkod
Ska beställa cykel till grabben så en rabattkod till Bikster skulle uppskattas via DM
Jag beställde en sjysst till min grabb nu på tcmcykel: vet ju inte om du är ute efter samma storlek men helt ok instegs för de minsta tycker jag allt: https://www.tcmcykel.se/barncykel-20-tum/2021-lapierre-prorace-20
Priset va överkomligt, vikten va bra för att va 20" med dämpare och den va mjuk och go, super nöjd.
Det va sjyssta killar som va behjälpliga på tcm med.

Bilagor

• pr 20.jpg
    pr 20.jpg
    83.9 KB · Besök: 52
Senast ändrad:
Visa din rabattkod
Jag beställde en sjysst till min grabb nu på tcmcykel: vet ju inte om du är ute efter samma storlek men helt ok instegs för de minsta tycker jag allt: https://www.tcmcykel.se/barncykel-20-tum/2021-lapierre-prorace-20
Priset va överkomligt, vikten va bra för att va 20" med dämpare och den va mjuk och go, super nöjd.
Det va sjyssta killar som va behjälpliga på tcm med.
Den blev fräck ? jösses.. tänk om hade fått en sån när man va 6år

Bilagor

• 16474355233478919877912873277988.jpg
    16474355233478919877912873277988.jpg
    793.2 KB · Besök: 79
Visa din rabattkod
Hej
Om någon vänlig själ har en rabattkod till bikester som denna vill skänka så tar jag tacksamt emot en sådan. Skicka gärna ett pm i så fall.

Tillbaka
Topp