Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vi gör såhär istället då:Varför är det så svårt för folk att förstå trådens innebörd? "Visa din rabattkod" hur kan man missa det?
Nu kryllar det av en massa tiggeri bara..
Din Rabattkod: |
| T82DBGVYQJNA |
Har en rabattkod på tcmcykel som ger 10%, den är ”vip10” utan ”. Alltså vip10! Fast med stora bokstäver, tror jag så ”VIP10” utan ””
Oj vi verkar ha fått samma kod? Märkligt, kanske är något fel i deras system. För låg sannolikhet att tre slumpade bokstäver och två siffror blir samma två gånger i rad.:.Alltså som i inlägget ovanför din?
Oj vi verkar ha fått samma kod? Märkligt, kanske är något fel i deras system. För låg sannolikhet att tre slumpade bokstäver och två siffror blir samma två gånger i rad.:.
Varför inte?Förstår inte om dit svar är seriöst eller ironiskt.
Varför inte?
Sannolikheten att VIP och 10 är slumpat är högst osannolikt... I princip helt uteslutet...Varför inte?
Sannolikheten att VIP och 10 är slumpat är högst osannolikt... I princip helt uteslutet...
Sannolikheten att VIP och 10 är slumpat är högst osannolikt... I princip helt uteslutet...
Bara att testa med VIP50 ??Skulle dock vara roligt att olika personer fick olika rabatter :)
Bara att testa med VIP50 ??
Jaha så då är det ju som jag sa att deras datasystem är fel och ger alla samma rabattkod? Vad försöker du säga egentligen ??Sannolikheten att VIP och 10 är slumpat är högst osannolikt... I princip helt uteslutet...
Att om det är en rabattkod som säger VIP så är jag tämligen säker på att det betyder att företaget ser dig som en "Very Important Person" samtidigt som 10 förmodligen syftar på 10% rabatt...Jaha så då är det ju som jag sa att deras datasystem är fel och ger alla samma rabattkod? Vad försöker du säga egentligen ??
Jag har aldrig handlat där så tror knappast jag är VIP. En VIP är oftast någon som spenderat mycket, är känd eller så …Att om det är en rabattkod som säger VIP så är jag tämligen säker på att det betyder att företaget ser dig som en "Very Important Person" samtidigt som 10 förmodligen syftar på 10% rabatt...
Sen att det är fler som fått samma kod tyder ännu mer på att det är en statisk kod och inte ett slumpartat eller fel i något system...
Men jag kan givetvis ha fel ?
Ja, det är givetvis mer troligt att slumpgeneratorn i datamaskinen hängt upp sig.Jag har aldrig handlat där så tror knappast jag är VIP. En VIP är oftast någon som spenderat mycket, är känd eller så …
Ja, det är givetvis mer troligt att slumpgeneratorn i datamaskinen hängt upp sig.
Någon som vill ha en Bikesterkod på 10%?
Ja tack ?Någon som vill ha en Bikesterkod på 10%?
Jag skickar PM med koden.Ja tack ?
Detta är en tråd för att ge rabattkoder, inte tigga efterHej, tar gärna emot en Bikesterkod, skicka pm ?
En 10% hade varit fint för lite tillbehör inköp.Vore tacksam för en 10% Bikester kod. Gärna via pm. Tack :)
Edit: Löst ?
Blev du medlem för att tigga om 10% rabatt?En 10% hade varit fint för lite tillbehör inköp.
Här visar man sin rabattkod, inte tigger och inte via PM. ett j*vla oskick!En 10% hade varit fint för lite tillbehör inköp.
Ja ?Blev du medlem för att tigga om 10% rabatt?
Så är det väl med varannat inlägg i tråden.Blev du medlem för att tigga om 10% rabatt?
1. Den som jobbar på ett större bolag och har Benify, vet att det ligger en 10% rabatt alltid där.Här visar man sin rabattkod, inte tigger och inte via PM. ett j*vla oskick!