Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
Varsågod alla ni behövande, först till kvarn får mala på bikester:

Bilagor

• Skärmavbild 2022-05-01 kl. 19.58.54.png
    Skärmavbild 2022-05-01 kl. 19.58.54.png
    5.7 KB · Besök: 214
Visa din rabattkod
Varför är det så svårt för folk att förstå trådens innebörd? "Visa din rabattkod" hur kan man missa det?
Nu kryllar det av en massa tiggeri bara..
Vi gör såhär istället då:

10% på Bikester. Först till kvarn.
Hade fått 2st tidigare på mailen som jag missat när jag sökte igenom det imorse, så denna är oanvänd!

Din Rabattkod:
T82DBGVYQJNA

Visa din rabattkod
Någon som har en Bikesterkod? Snälla, jag ska köpa ett par strumpor.
Eller när jag tänker efter så har jag redan en, tror jag ger bort den.
Dom som "känner" mig kan skicka pm och få en kod i retur.
Alternativt om nån som inte "känner" mig visar rejäl insättning till välgörenhetsorganisation för att gynna Ukraina.
Övriga behöver inte höra av sig.

Visa din rabattkod
Jaha så då är det ju som jag sa att deras datasystem är fel och ger alla samma rabattkod? Vad försöker du säga egentligen ??
Att om det är en rabattkod som säger VIP så är jag tämligen säker på att det betyder att företaget ser dig som en "Very Important Person" samtidigt som 10 förmodligen syftar på 10% rabatt...

Sen att det är fler som fått samma kod tyder ännu mer på att det är en statisk kod och inte ett slumpartat eller fel i något system...

Men jag kan givetvis ha fel ?

Visa din rabattkod
Att om det är en rabattkod som säger VIP så är jag tämligen säker på att det betyder att företaget ser dig som en "Very Important Person" samtidigt som 10 förmodligen syftar på 10% rabatt...

Sen att det är fler som fått samma kod tyder ännu mer på att det är en statisk kod och inte ett slumpartat eller fel i något system...

Men jag kan givetvis ha fel ?
Jag har aldrig handlat där så tror knappast jag är VIP. En VIP är oftast någon som spenderat mycket, är känd eller så …

Tillbaka
Topp