Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
littlebitrusty sa:
Det är väl precis det som är syftet med denna tråden? Att få rabattkoder?
Ja det är klart! Bara menade att när jag går förbi tiggare vid affären tänker jag ibland; "Ja, du skulle gärna få en slant om jag hade, men jag har inga för jag har slutat med kontanter." och på liknande sätt här "Ja, jag skulle gärna ge bort en rabattkod om jag hade någon." Inte värre än så som jag menade.

Visa din rabattkod
Förstår på dig att du ansåg detta som tiggeri, det va absolut inte så det var menat, såg en möjlighet att få den dyra cykeln något billigare. Såg innan i denna tråden att folk slängde ut koder till höger och vänster, och beställer jag själv från bikster och får en 15% kod och jag inte skulle använt den innan utgångsdatum så kan väl någon annan likväl få den?
Ber om ursäkt för missförståndet

Visa din rabattkod
Håller med. Tråden borde vara öronmärkt för att ge koder och "tack, tagen!". Tror få läser igenom tråden för att se om någon vill ha just den koden och de faktiska koderna drunknar i flödet.

Visa din rabattkod
AX3L sa:
Håller med. Tråden borde vara öronmärkt för att ge koder och "tack, tagen!". Tror få läser igenom tråden för att se om någon vill ha just den koden och de faktiska koderna drunknar i flödet.
+1

Har jag en kod som blir över så brukar jag slänga ut den här, men jag går ju inte in för att se om någon vill ha den, den slängs upp här & det är först till kvarn! Ska jag köpa något kollar man här men oftast har någon redan hunnit före, men handlar man ofta från t.e.x Bikester får man koder regelbundet som man passar på att använda själv, men ibland behöver man inget!

Bikester 100kr lägsta ordervärde på 500kr.

W3MZSX96ABE8,

Visa din rabattkod
Jag vet inte hur man skulle kunna lösa det, men jag har 12% lojalitetsrabatt hos Wiggle under våren (på ordinarie pris). Och 15% hos Ribble Cycles.

Visa din rabattkod
Outnorth gäller till 25/3.

Bilagor

• 20180226_090744.jpg
    20180226_090744.jpg
    207.9 KB · Besök: 86
Tillbaka
Topp