Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
marr sa:
Riktigt kul att det typ är så vanligt med just bikesterkoder att man inte ens behöver skriva att det är just där koden gäller.

Även smått irriterande att det är så vanligt att man inte ens minns att man har en kod liggande förrän efter man skickat beställningen.

10%, CSUV6QPGJ9FW
(gäller en vecka framåt)

Visa din rabattkod
LesGrossman sa:
Acadian sa:
På väg klicka hem en Orbea till sonen från Bikester.
Nån med giltig rabattkod?

// Jeppe

Jepp giltig t.o.m. 7/10. Dock bara 10%.

FTRBMUX6AYCW

Tack, men suttit illa till och inte hunnit använda den. Nu när jag skulle köpa cykeln så var den ogiltig så nån annan har nog tagit den tyvärr. :(

Om det är någon annan som har en kod till Bikester och kan avvara den så skicka ett PM till mig. :)

// Jeppe

Visa din rabattkod
Addnature

Bilagor

• Screenshot_20181007-162312_Email.jpg
    Screenshot_20181007-162312_Email.jpg
    131.3 KB · Besök: 148
Visa din rabattkod
Addnature 10%: KHQPFZVS8TWU

"Rabattkoden gäller på allt, förutom märkena Thule och Hilleberg. Rabattkoden gäller t.o.m. 21.10.2018 . Den kan endast lösas in en gång och inte kombineras med andra erbjudanden och rabatter. Gäller inte på fraktkostnader."

Visa din rabattkod
Hej,

Jag söker rabattkoder till Bikester. Funderar på att lägga en beställning på CUBE elcykel. Är det en bra cykel för pengarna (26 tkr)?

Tusen tack på förhand!

Visa din rabattkod
lelale sa:
miklax sa:
15% Slit den med hälsan. :)
EYZSMJNXPUQ8

Super! Dock så funkar den inte på elcyklar eller Cube. Har testat på annat märke som ej är rabatterat och det fungerar.
Det går fint att handla även utan rabattkod på Bikester. Har jag hört... :)

Tillägg: Annars kan du ju alltid kolla hos https://www.bike-discount.de/en/ebike/brand-cube som är Tysklands största återförsäljare för Cube och så att säga Cube:s högkvarter, om dom eventuellt har bättre priser på Cube än vad Bikester har.

Senast redigerad av en moderator:
Visa din rabattkod
Tack för Addnature. Köpte mig en fin vattenflaska från Nalgene. Funkar lika bra i cykelryggsäcken som på hike. Och med rabatten hade jag råd med bananbröd också. Happy times...

Visa din rabattkod
Står i begrepp att beställa cykel från Bikester, tar tacksamt emot rabattkod (ännu mer tacksam om du råkar sitta på en 15-25% ;-)). Gärna via PM.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp