Visa din rabattkod

wressus

Ny medlem
cactuz sa:
Mini_me sa:
wressus sa:
BuTTuS sa:
Ingen kod, men det är fraktfritt hos https://www.bike-components.de/en/ tills på söndag

Verkar borta nu? Hittar ingen gratis frakt.
Någon som vet hur man får det fraktfritt?
För när jag plockat på mig lite grejor så ska de ändå ha 30 euro i frakt.

Blev samma för mig, men jag upptäckte nu att när man går vidare och ska betala så drar de av frakten.

Jones67

Ny medlem
Hej Bästa mtb riders? har fastnat för denna aktivitet i vår fantastiska miljö. Har dock väldigt svårt att hitta på lederna? Tänkt köp en cykeldator men är ju hiskeligt dyrt. Mottaget med tacksamhet rabattkod i pm.

Med ödmjuka hälsningar
Michael

BuTTuS

Aktiv medlem
wressus sa:
cactuz sa:
Mini_me sa:
wressus sa:
BuTTuS sa:
Ingen kod, men det är fraktfritt hos https://www.bike-components.de/en/ tills på söndag

Verkar borta nu? Hittar ingen gratis frakt.
Någon som vet hur man får det fraktfritt?
För när jag plockat på mig lite grejor så ska de ändå ha 30 euro i frakt.

Blev samma för mig, men jag upptäckte nu att när man går vidare och ska betala så drar de av frakten.
Så var det för mig också

jorre

Ny medlem
Ska ersätta stulen cykel och letar rabattkod till Bikester... Inte så aktiv här men har lagt upp/skickat de koder jag själv fått tidigare, så om någon känner sig snäll tas en kod tacksamt emot på PM!

Freddie L

Aktiv medlem
jorre sa:
Ska ersätta stulen cykel och letar rabattkod till Bikester... Inte så aktiv här men har lagt upp/skickat de koder jag själv fått tidigare, så om någon känner sig snäll tas en kod tacksamt emot på PM!
Thats the spirit! Och lite dyrare pryl än ett par shorts/hjälm/ett däck/osv.
Jag använde precis min egna kod, men då brukar det väl snart dyka upp en ny!?! Den får du om du inte fått hjälp innan!

jorre

Ny medlem
Freddie L sa:
jorre sa:
Thats the spirit! Och lite dyrare pryl än ett par shorts/hjälm/ett däck/osv.
Jag använde precis min egna kod, men då brukar det väl snart dyka upp en ny!?! Den får du om du inte fått hjälp innan!
Tack, det löste sig oväntat smidigt på annat håll! Får jag en kod med cykeln postar jag här =)

Samsonov99

Ny medlem
Om någon sitter på en 10 eller 15 % på Bikester tar jag gladeligen emot den och helst på PM. 5 åringen behöver ny cykel i form av Orbea MX 20 disc

Tack på förhand

Lagerborg

Ny medlem
Hej!
Sålt min nuvarande cykel och är akut behov av ny,
Tänkte beställa en cykel från bikster och tänkte kolla om någon snäll kille/tjej vill dela med sig av en rabattkod???
Skicka pm

TACK

tank77

Ny medlem
10% på Bikester, skickar inga PM då det ska vara lite utmaning att få en rabattkod och då får man allt sitta och bevaka denna tråd : )

DUNH23J7SQ5F

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer