Visa din rabattkod

Octagon

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Det bra: 50% rabatt på Superstars
Det dåliga: Du måste handla för 500 GBP.

Men ska du köpa ett par hjul kanske det kan vara något?

Screenshot_20200228_211531.jpg

Screenshot_20200228_211224.jpg

Jacke89

Medlem
Visa din rabattkod
Tänkte tigga här, om någon sitter på en 10 på bikester som ej ska användas skicka ett PM att spara en röding vore inte fel.

Octagon

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Var ju väldigt intressant, hjulen dom hade var dock inte mycket att hänga i granen :/
Deras nav är faktiskt helt OK. Stans Flow fälgar och Sapim ekrar är ju också rätt OK. Knappast det häftigaste som finns men bättre än vad som sitter på de flesta färdigbyggda hojar i de lägre prisklasserna.

glitch

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
De första v6orna var kass. Bodyn deformerade där klackarna satt med tappad drivning, framnnavet var inte äkta boost utan bara end caps som trillade av. De har uppdaterat produktionen allteftersom och nu är det äkta boost osv.
Med dunderrabatt kan man chansa men till listpris hade jag hållt mig till dt.

MTB-tullinge

Ny medlem
Visa din rabattkod
Efter krasch med hojen så är jag på väg att lägga en lite större beställning hos Bikester.
Finns det någon vänlig själ som via pm kan tänkas dela med sig av en 10% rabattkod på Bikester så vore jag evigt tacksam🙏☺

//Staffe

NickPick

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Tjena alla Bikester-tiggare (tacksåmickii?).

Clas Ohlson har 20 procent på "det mesta"online idag med koden "helg20". Går att hämta i butik.

Kroka

Medlem
Visa din rabattkod
Hallå.
Sitter precis och ska göra en beställning från Bikester... Inte någon som råkar sitta på en rabattkod ni inte kommer nyttja?=) PM:a i så fall.
Tack!!
//Henrik

Efogelberg

Ny medlem
Visa din rabattkod
Hej, ingen som råkar sitta på en rabattkod till Canyon eller YT industries? Eller de kanske aldrig ger ut koder:unsure: Men skicka gärna om ni råkar ha en! :giggle:

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer