Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
Då var det dags för "Vänners vänner dag" på XXL igen! 2012-12-05 med 20% rabatt!

Invitation%20nyhetsbrev%2023.11.12%20(1).jpg

Visa din rabattkod
http://www.cyclestore.co.uk/ har fri frakt på allt, oavsett ordervärde (med undantag för skrymmande saker, exakt vad vet jag inte).

Dessutom får man £5 rabatt på köp över £35 om man anger koden "XMAS12".

Jag beställde två prylar i går, i två olika paket, och fick därför £5 rabatt på bägge :-)

Visa din rabattkod
thehank skrev:
-------------------------------------------------------
> 30% rabatt på Rapha Merino Base Layer, V-Neck
> Base Layer eller Women’s Long Sleeve Base Layer.
> Kod: RBL30
>
> Men skynda skynda, den är bara giltig till
> midnatt den 14 december.
>
> http://www.rapha.cc/merino-base-layers/?cm_re=Home
> page-_-Carousel2-_-gifts

Tack för tipset!
Tre tröjor beställda, en långärm, en kortärm och en ärmlös.
Flera av mina gamla syntettröjor börjar bli väl sunkiga.

Visa din rabattkod
Stumpy skrev:
> thehank skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > 30% rabatt på Rapha Merino Base Layer, V-Neck
> > Base Layer eller Women’s Long Sleeve Base
> Layer.
> > Kod: RBL30
> >
> > Men skynda skynda, den är bara giltig till
> > midnatt den 14 december.
> >
> >
> http://www.rapha.cc/merino-base-layers/?cm_re=Home
>
> > page-_-Carousel2-_-gifts
>
> Tack för tipset!
> Tre tröjor beställda, en långärm, en kortärm
> och en ärmlös.
> Flera av mina gamla syntettröjor börjar bli väl
> sunkiga.

Bra där! :)

Visa din rabattkod
NilsK skrev:
> söker koder på:
>
> bike-discount.de
> bikediscount.de (varför heter dom 2 sidorna
> lika?)
> samt evalds.
>
> någon som sitter inne på något bra!?

Gå med i kundklubben hos Evalds, så får du 5 % direkt

http://www.evaldsmtb.se/webbonus-i-48.aspx

Min erfarenhet är att det är få (om några?) av de Tyska näthandlarna som håller på med voucher-codes på samma sätt som Wiggle, Chainreaction, Evans och ibland Planet-X gör.

Merlin cycles är annars ett tips; de kör oftast fri frakt till Sverige och går du in på respektive vara så hittar du ofta ytterligare rabatter. Just nu kör de 10-15 % ytterligare på de vanliga (rätt schyssta) priserna.

Visa din rabattkod
Bike-discout använder sig av engångskoder som kompensation till missnöjda kunder. Det är förmodligen det enda sättet att få koder. Men skriv och klaga på din senaste beställning så kanske du också får en.....
MVH
Magnus

Visa din rabattkod
Jilster skrev:
> ingen som har en att dela med sig av?

Är du snål?

;)

Visa din rabattkod
Tycker de verkar sluta med koder. Sist fick jag checkar som var giltiga ett par veckor. Inga mail med koder senaste tiden, ny strategi?

Visa din rabattkod
Regga er på Hibike.de nyhetsbrevet, de släppte en rabattkod nu med 10% på det mesta.

Rose har dragit igång sin 50% idag (ej på cyklar). Philipslampan för ~453:- kanske lockar? Kan vara 2012 versionen.

Visa din rabattkod
Såhär ser den ut för HIBIKE.com, jag tror inte den var personlig. AG115/R7B5-35KQ-CQK0

"Voucher code AG115/R7B5-35KQ-CQK0 is not valid for ASSOS, Endura, Shimano bike components, SRAM and Specialized goods, voucher code not valid for books and magazines as well. Offer valid until 22nd of February 2013 only. Not to be combined with other promotional offers. Can not be combined with already existing orders. No cash refunding."

Jag köpte just Philipslampan + spd-skor på Rose så köpsuget är tillfälligt stillat... 423:- kostade lampan f.ö. Då slipper jag köra Kinalampa i vardagen (ser nu HåkanC nicka gillande).

EDITx2 fepplat med tangenterna

Senast ändrad:
Visa din rabattkod
Skrev om detta i en Osprey-tråd; lika bra att lägga det här också:

CRC ger ju 100kr rabatt när man spenderar minst 999kr med koden "SEK100" och har du använt den redan eller inte kommer upp i 999 kr så hinkar dom tydligen ut £10/£75 minimum spend-koder i UK men som gäller till Sverige också.

Det är bara att googla på "CRC voucher" senaste veckan så hittar du många koder på t.ex. Singletrack. Varje kod tycks gälla en gång per konto.

Är man ute efter något i 800kr-klassen kan det bli rätt bra pris eftersom CRC just nu har gratis ekonomifrakt för ordrar över 449kr tror jag.

Koderna räcker bara kort tid typ 2 v efter utfärdande.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp