Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Crossmax sa:Någon som har en kod till Cykelkraft? Delades ut på cykelmässan vill jag minnas. PMa gärna!
Nej, jag har två.varning sa:Nån som har en kod på Bikester över?
Så sorgligt.varning sa:Har inte fått någon egen sedan i februari! ?
Glöm det. Här eller aldrig!varning sa:Gärna till inboxen.
marr sa:Jävlar vad många som reggar sig bara för att tigga här.
Kom igen nu, bidra med lite feta RRs och coola bilder på era hojjar också.
marr sa:Jävlar vad många som reggar sig bara för att tigga här.
Kom igen nu, bidra med lite feta RRs och coola bilder på era hojjar också.
Christer Bartholdsson sa:Är det någon som har en rabattkod till Bikeinn, vore det snällt...?
MKN78812KKL2018Christer Bartholdsson sa:Är det någon som har en rabattkod till Bikeinn, vore det snällt...?
papa sa:Bikster
Din kupong på 100kr
när du köper för 750kr¹
EASTER100
Din kupong på 200kr
när du köper för 1500kr¹
EASTER200
Din kupong på 500kr
när du köper för 3000kr¹
EASTER500
Jag vet inte... får lite lätt panik nu när du säger det inte fungerar!!!!!gunpoint sa:Ska jag skriva till deras support eller vad ska jag göra?
Börne sa:Jag vet inte... får lite lätt panik nu när du säger det inte fungerar!!!!!gunpoint sa:Ska jag skriva till deras support eller vad ska jag göra?
h.g.j sa:Börne sa:Jag vet inte... får lite lätt panik nu när du säger det inte fungerar!!!!!gunpoint sa:Ska jag skriva till deras support eller vad ska jag göra?
Står ju finstilta att koden bara kan lösas in en gång, så någon annan har väl använt den... :/
Bonzo sa:h.g.j sa:Börne sa:Jag vet inte... får lite lätt panik nu när du säger det inte fungerar!!!!!gunpoint sa:Ska jag skriva till deras support eller vad ska jag göra?
Står ju finstilta att koden bara kan lösas in en gång, så någon annan har väl använt den... :/
Fast om de skickar samma kod till väldigt många kunder så borde det rimligen inte vara en unik kod. Även jag har fått samma koder på mail.
addefast sa:
Inte PM, tråden heter Visa din rabattkod, OK?mrjocke52 sa:Söker en Bikester-kod 10-15%. Jag ska köpa en Serious-cykel till sonen... Gärna PM