Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
Använde en rabattkod, 20%, vid senaste köp. När jag fick fakturan från klarna hade dem lagt på exakt samma belopp som rabatten fast som moms istället. Någon annan som varit med om detta?

Visa din rabattkod
Outnorth:

Bilagor

• Rabatt 20180511_180738.jpg
    Rabatt 20180511_180738.jpg
    307.3 KB · Besök: 117
Visa din rabattkod
Jaha, är det här man ska tigga till sig en rabattkod... Ett stycke cykel till dottern skall inhandlas, så om någon har en rabattkod på Bikester så tar jag gladeligen emot den.

Visa din rabattkod
Lusa sa:
Har du några 20% över till en fattig statligtanställd? (a)
Nu har jag legat sömnlös många nätter på grund av ditt inlägg. Får inte ihop det där med fattig statligtanstäld. Brukar ju vara förmånligt att vara statligtanstäld. Lönen kommer när den ska, avtalspensionen betalas in, arbetstidsförkortning medges, helglön på julafton, slipper bo i tält eller i en kall möglig husvagn om man jobbar på annan ort osv. Så vad är det egentligen för fälla du fastnat i om du är fattig?

Visa din rabattkod
Cannondale jekyl 1000 sa:
Lusa sa:
Har du några 20% över till en fattig statligtanställd? (a)
Nu har jag legat sömnlös många nätter på grund av ditt inlägg. Får inte ihop det där med fattig statligtanstäld. Brukar ju vara förmånligt att vara statligtanstäld. Lönen kommer när den ska, avtalspensionen betalas in, arbetstidsförkortning medges, helglön på julafton, slipper bo i tält eller i en kall möglig husvagn om man jobbar på annan ort osv. Så vad är det egentligen för fälla du fastnat i om du är fattig?
+1
Om de är över 40 betalar vi 35 dagar semester åt dem också...

Visa din rabattkod
Är det inte dags att döpa om tråden till "tigg en bikesterkod"?
90% av inläggen verkar ju ändå vara sådana, eller är svenskundervisningen i skolan nu så dålig att folk inte lär sig skillnad på "visa" och "tigga"?

Visa din rabattkod
eller kanske:

Visa din rabattkod,tigg en bikesterkod och gnäll på kodtiggarna.

tycker denna tråden är ett suveränt sätt att för oss konsumenter att hjälpa varandra att spara in en slant så man kan spendera dem på .? ännu mer uppgraderingar.

Varför läser du tråden om det stör dig. eller är du sur för att dom fick koden du ville ha?

Senast ändrad:
Visa din rabattkod
Jag har rakt av 15% på Bikester genom jobbet. PM:a mig om ni vill lägga en beställning; det måste gå genom jobbmailen ( = mitt konto), annars funkar inte koden.

På förekommen anledning, FÖRTYDLIGANDE: detta är inte en engångskod, och jag hjälper gärna till, men jag kan inte ge er koden för den skulle ändå inte funkar från era Bikesterkonton. Jag måste lägga beställningen. Det praktiska angående adress och betalning kan vi ta i PM.

Senast ändrad:
Visa din rabattkod
Också på jakt efter en Bikester &/ Wiggle kod Tack :)

Edit: Tycker också det är en bra ide att folk delar med sig! Förstår inte mig på gnällspikarna? Alla överlever väl utan 10-20% koderna, men det vore trevlig att spara dem kronorna och lägga dem på kanske fler delar eller annat roligt! Butikerna får in kunder och Nästan alla är nog nöjda! Givaren gör någon glad och gör en trevlig gärning, mottagaren tacksam och butiken får in mera pengar i kassan.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp