Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
Just nu 25% rabatt hos Rapha med kod SAVE25. Exakt hur länge den gäller framgår tyvärr inte, vissa kollektioner undantagna och verkar inte längre kunna appliceras på köp av bundle (vilket ofta kunde ge väldigt bra priser tidigare).

*This offer code is valid online and in Clubhouses for a limited time only. Can only be redeemed on full price items. It cannot be used in conjunction with any other offer, or combined with any other discount code and excludes Rapha Travel, Gift Vouchers, bundle offers, RCC Membership, Wahoo products, Archive products, Riding is the Answer merchandise, Saddles, Crit Collection, Women's 100 Collection, and the Etape Collection. The code cannot be applied retrospectively, and is available only on products in stock at the time of purchase.

Visa din rabattkod
Kom idag . Varsågod
Screenshot_20180617-165022.png

Visa din rabattkod
Visa din rabattkod
ooms sa:
MichaelOberg sa:
NickPick sa:
Hej. Jag handlade ifrån wiggle igår och undrar om någon kan ge mig 15% tillbaks?
Har swish.
Mvh
Va?
Tanken är väl att Swishar nån 15% delar han sedan med sig av den 15%-kupong han får med paketet till nån annan. Nån måste ju börja köpkedjan utan rabatt för att alla tiggare här ska kunna få sina kuponger...

Okej om han köpt en bike för 20k ska någon swisha (15%) han 3k? ?

Visa din rabattkod
MichaelOberg sa:
ooms sa:
MichaelOberg sa:
NickPick sa:
Hej. Jag handlade ifrån wiggle igår och undrar om någon kan ge mig 15% tillbaks?
Har swish.
Mvh
Va?
Tanken är väl att Swishar nån 15% delar han sedan med sig av den 15%-kupong han får med paketet till nån annan. Nån måste ju börja köpkedjan utan rabatt för att alla tiggare här ska kunna få sina kuponger...

Okej om han köpt en bike för 20k ska någon swisha (15%) han 3k? ?

Ja det är väl ganska logiskt. Har fått några pm och swishningar.

Visa din rabattkod
ANTR sa:
lite off topic kanske men shadestation har 10% med koden sun10 tom kl 23.59 24/6.
om man vill köpa oakley tex
Inte alls off topic, du visar ju en rabattkod, precis vad tråden är till för.
Det är de som tigger koder (framförallt bikesterkoder) som är off topic.

Visa din rabattkod
Allt är i relation till den attityd man ger någon. Om du tittar i inlägget innan hur han bemötte mig och vilket bemötande han fick tillbaka kanske det säger lite mer om din attityd.
Om du sitter och försöker trycka ned andra människor som ber om koder till bikester har du valt fel person.
Har du något att säga mig kan du pm:a mig. Annars tycker jag vi behåller en trevlig attityd här gentemot alla. Tråden reklamerar en trevlig tråd, då är det upp till oss att behålla den så. Om man är trevlig blir man trevligt bemött. Är man otrevlig tycker jag man får räkna med att få en kommentar tillbaka, kanske i hopp om att du ska få dig en tankeställare om hur du själv bemöter andra. Annars har jag inget emot dig personligen. Har inget mer att säga dig i denna tråden.
Med vänlig hälsning

Tillbaka
Topp