Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
xyz-saft sa:
Juz sa:
Tyst med dig, tråden är till för koder.

Tråden är till för att visa koder, inte för att tigga efter dom. Den där attityden gör att jag hellre låter koder gå ut oanvända än att dela med mig av dom.

Jag förstår din åsikt och respekterar den. Att tigga och be är olika saker. Sist jag kollade är det jag som ska betala hela summan för mitt köp och inte du. Jag bad trevligt om någon ville dela med sig, att börja klanka ner på mig då är fegt. Har du något att säga mig kan vi diskutera det trevligt över en kaffe. Du kan få mitt nummer, pm:a mig.
Om du inte vill dela med dig din kod är det upp till dig. Du är en fri kvinna/man.

Visa din rabattkod
Min mening är absolut inte att göra en stor sak av något litet, men jag är trött på människor som är falska eller genuint otrevliga på internet, att bete sig på ett sätt i samhället och ett annat på internet håller inte. Vi är vuxna människor. Så orkar inte med detta mer, vill ni diskutera detta mer ring mig eller pm:a mig. Annars bad jag om en kod och är inte någon ”tiggare”, jag är en hårt arbetande skattebetalare som älskar sport. Men inte tänker betala företag större summor än nödvändigt om någon snäll själ väljer att dela med sig av en kod.

Visa din rabattkod
Juz sa:
Min mening är absolut inte att göra en stor sak av något litet, men jag är trött på människor som är falska eller genuint otrevliga på internet, att bete sig på ett sätt i samhället och ett annat på internet håller inte. Vi är vuxna människor. Så orkar inte med detta mer, vill ni diskutera detta mer ring mig eller pm:a mig. Annars bad jag om en kod och är inte någon ”tiggare”, jag är en hårt arbetande skattebetalare som älskar sport. Men inte tänker betala företag större summor än nödvändigt om någon snäll själ väljer att dela med sig av en kod.
Ja, det var ju ett väldigt vuxet och trevligt PM du skrev till mig kl 12.20. Nä, tvärtom var det väldigt otrevligt och oförskämt. Hade du skrivit det öppet i forumet hade du blivit rapporterad. Så det blir ju lite skrattretande att därefter läsa inlägg från dig som efterlyser en vuxen och trevlig attityd. Bra jobbat på 10 timmar som medlem...

Visa din rabattkod
ooms sa:
Juz sa:
Ja, det var ju ett väldigt vuxet och trevligt PM du skrev till mig kl 12.20. Nä, tvärtom var det väldigt otrevligt och oförskämt. Hade du skrivit det öppet i forumet hade du blivit rapporterad. Så det blir ju lite skrattretande att därefter läsa inlägg från dig som efterlyser en vuxen och trevlig attityd. Bra jobbat på 10 timmar som medlem...

Episkt! Vilken sopa.

Visa din rabattkod
Sist jag kollade så var det du som förolämpade mig som tiggare.
Det jag skrev i pm var hållkäften din tönt, det är ingen hemlighet. Du förolämpade mih utan orsak, är det ett vuxet beteende. Att resterande håller med dig är bara ett bevis på hur vrickat samhällets beteende kan vara. Man försöker trycka ned en som endast svarar tillbaka på en ”mobbare”.
Som sagt jag vill inte fortsätta denna diskussionen.
Om ni vill behålla en trevlig tråd bör ni tänka över vilka ord ni använder. Det är den som startar något som bär det störst ansvaret enligt mi mening. Jag tänker inte tacka och ta emot och visa andra kinden till.
Det är inte första gången ni försöker mobba så kallade ”tiggare”. Ja, jag är ny medlem, vad har det med saken att göra. Ger det dig mer rätt att försöka trycka ned mig. Jag tränar andra sporter, det här är bara en ny hobby. Hade jag kunnat betala hela summan hade jag gjort det, man ger och man får. Nästa gång är det jag som delar med mig. Ni behöver inte vara sådana översittare.

Visa din rabattkod
Juz sa:
Sist jag kollade så var det du som förolämpade mig som tiggare.
Det jag skrev i pm var hållkäften din tönt, det är ingen hemlighet. Du förolämpade mih utan orsak, är det ett vuxet beteende. Att resterande håller med dig är bara ett bevis på hur vrickat samhällets beteende kan vara. Man försöker trycka ned en som endast svarar tillbaka på en ”mobbare”.
Som sagt jag vill inte fortsätta denna diskussionen.
Om ni vill behålla en trevlig tråd bör ni tänka över vilka ord ni använder. Det är den som startar något som bär det störst ansvaret enligt mi mening. Jag tänker inte tacka och ta emot och visa andra kinden till.
Det är inte första gången ni försöker mobba så kallade ”tiggare”. Ja, jag är ny medlem, vad har det med saken att göra. Ger det dig mer rätt att försöka trycka ned mig. Jag tränar andra sporter, det här är bara en ny hobby. Hade jag kunnat betala hela summan hade jag gjort det, man ger och man får. Nästa gång är det jag som delar med mig. Ni behöver inte vara sådana översittare.

Du kanske ska ta ett steg tillbaka och fundera på hur du framställer dig själv? Som ny på ett forum, rätt in och börjar bete dig som en idiot. Läs vad tråden är tänkt att handla om. Inte fan vill jag ge dig några koder iallafall.

Visa din rabattkod
Sorry för OT, men är så trött på att gå in här & bara se en massa jag vill ha en kod inlägg, man får ju sortera bort 20 såna inlägg för att hitta en kod!!

Som tur är så handlar jag rätt mycket utan rabattkod så man får ju en del koder & sparar dom dyrare inköpen tills man själv får en 15 eller 20% kod!

Senast ändrad:
Visa din rabattkod
Visa din rabattkod
Börne sa:
Sorry för OT, men är så trött på att gå in här & bara se en massa jag vill ha en kod inlägg, man får ju sortera bort 20 såna inlägg för att hitta en kod!!

Som tur är så handlar jag rätt mycket utan rabattkod så man får ju en del koder & sparar dom dyrare inköpen tills man själv får en 15 eller 20% kod!

Jag förstår dig. Men att kalla folk som ber om en kod för tiggare, istället för att förklara hur tråden är uppbyggd och tänkt på ett lugnt och sansat sätt gör mig trött och förbannad. Det är ingen som skriver att de vill ha utan folk frågar snällt om det finns någon som har en kod. Man tänker att man ska köpa oavsett men undrar bara ifall att.
Jag handlar också utan koder, det hör inte till saken. Just nu bad jag om en liten kod, att det skulle bli ett sånt här j**** ståhej är löjligt. Men folk har ju större kulor på internet så vad kan man förvänta sig.
Jag kommer inte be om några fler koder nu i alla fall. Skriv era koder som ni behagar.

Senast ändrad:
Visa din rabattkod
Börne sa:

+1
Trådens syfte framgår av dess titel för alla som är läskunniga. Men som sagt, 20 ggr av 21 när man ser ett nytt inlägg i tråden så är det inte visa, utan just "nån som har en bikester-kod?"...

Visa din rabattkod
Juz sa:
Allt är i relation till den attityd man ger någon. Om du tittar i inlägget innan hur han bemötte mig och vilket bemötande han fick tillbaka kanske det säger lite mer om din attityd.
Om du sitter och försöker trycka ned andra människor som ber om koder till bikester har du valt fel person.
Har du något att säga mig kan du pm:a mig. Annars tycker jag vi behåller en trevlig attityd här gentemot alla. Tråden reklamerar en trevlig tråd, då är det upp till oss att behålla den så. Om man är trevlig blir man trevligt bemött. Är man otrevlig tycker jag man får räkna med att få en kommentar tillbaka, kanske i hopp om att du ska få dig en tankeställare om hur du själv bemöter andra. Annars har jag inget emot dig personligen. Har inget mer att säga dig i denna tråden.
Med vänlig hälsning

hmm reggad här på forumet idag 2018-06-23 och tigger kod i första inlägget och sen med dålig attityd hahah

Visa din rabattkod
Juz sa:
Börne sa:

Jag förstår dig. Men att kalla folk som ber om en kod för tiggare, istället för att förklara hur tråden är uppbyggd och tänkt på ett lugnt och sansat sätt gör mig trött och förbannad. Det är ingen som skriver att de vill ha utan folk frågar snällt om det finns någon som har en kod. Man tänker att man ska köpa oavsett men undrar bara ifall att.
Jag handlar också utan koder, det hör inte till saken. Just nu bad jag om en liten kod, att det skulle bli ett sånt här j**** ståhej är löjligt. Men folk har ju större kulor på internet så vad kan man förvänta sig.
Jag kommer inte be om några fler koder nu i alla fall. Skriv era koder som ni behagar.

Kan inte du Juz bara dämpa dig, rannsaka dig själv, och sticka hit http://www.vandernootska.se/ istället! *prutt*

Ödmjukhet är en dygd. Girighet är ett otyg.

Visa din rabattkod
Bikester 15%
34G5UCBS9V6D
Rabattkoden giltig till 2018-07-02. Elcyklar och produkter från märkena VOTEC, Cube, Haibike och Santa Cruz är exkluderade från rabatten.

Ta den här och lugna ner dig framöver, tack.

Visa din rabattkod
Örjan Lax sa:
Juz sa:
Börne sa:

Kan inte du Juz bara dämpa dig, rannsaka dig själv, och sticka hit http://www.vandernootska.se/ istället! *prutt*

Håll käft för fan.

Senast ändrad:
Visa din rabattkod
Juz sa:
wukkaN sa:
Bikester 15%
34G5UCBS9V6D
Rabattkoden giltig till 2018-07-02. Elcyklar och produkter från märkena VOTEC, Cube, Haibike och Santa Cruz är exkluderade från rabatten.

Tack tyvärr dock redan köpt. Men tack.

Sånt hände, det kommer nya så småning om. För att du inte ska bli osams med stora delar av kollektivet här så bör du kanske anamma lite lågaffektivt bemötande framöver. Ett vänskapligt tips bara.

Visa din rabattkod
wukkaN sa:
Juz sa:
wukkaN sa:
Bikester 15%
34G5UCBS9V6D

Tack tyvärr dock redan köpt. Men tack.

Sånt hände, det kommer nya så småning om. För att du inte ska bli osams med stora delar av kollektivet här så bör du kanske anamma lite lågaffektivt bemötande framöver. Ett vänskapligt tips bara.

Hej WukkaN
Ska nog följa ditt råd. Pallar inte med detta mer. Tack för det.

Visa din rabattkod
marr sa:
freddanastrom sa:
Men vafan!
Lägg ner, jag har fått ungefär femtioelva mail med bara skit om den här tråden idag..
Håll er gärna till att posta rabattkoder och ta tjafset någon annanstans.

Sluta följ tråden?

Visst kan jag göra det, men enklast hade det ju varit om tråden bara fyllt sitt syfte.
Nu orsakar jag säkert ett par onödiga mail själv..

Visa din rabattkod
Juz sa:
Örjan Lax sa:
Juz sa:
Börne sa:

Håll käft för fan.
Trevlig attityd återigen. Det var längesen nån gjorde en sådan storstilad entré på happy...

Visa din rabattkod
ooms sa:
Juz sa:
Örjan Lax sa:
Juz sa:
Börne sa:

Håll käft för fan.
Trevlig attityd återigen. Det var längesen nån gjorde en sådan storstilad entré på happy...
För att få bete sej som ett rövhål helt legalt krävs det 10år+ på forumet.

Visa din rabattkod
Välkommen tillbaka - 15% rabatt på ditt nästa köp!

Din rabattkod:
J4GTVD29C3RF

Rabattkod gäller t.o.m. 2018-07-08
-

Skulle gärna uppskatta en rabattkod hos XXL, gärna PM.

Visa din rabattkod
Aj aj

Bilagor

• Namnlös.png
    Namnlös.png
    136.9 KB · Besök: 166
Tillbaka
Topp