Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
Jonny S sa:
Skulle aldrig i mitt liv skicka ett PM till någon med en kod, men här kommer en 15% hos bikester; ZU8K5D6P7STC.
Nöt med med nöje, gäller tills 29:nde

Tack för koden men någon annan hade redan använt den så tråkigt för mig. Vår leta vidare.

För övrigt fattar jag inte riktigt hur du tänker? Om någon frågar efter en kod är det ju smidigt om denne person får sen istället för vilken Google användare som helst som kan söka upp denna tråd och bruka koden.

Visa din rabattkod
Outnorth

Bilagor

• IMG_20180726_115717.jpg
    IMG_20180726_115717.jpg
    130.4 KB · Besök: 258
Visa din rabattkod
Ville bara berätta så att folk vet att det finns en rekommendera en vän pågående kampanj på wiggle.se så om någon får råd eller tips om en cykel så kan man ange den personen som att den har rekommenderat hen och man får då som ny kund 100:- på presentkort och den som rekommenderat får 10% av den nya medlemmens första köp.

Är ju en shysst grej att göra om man ändå fått hjälp och tips av någon snäll person på forumet.

Finns mer att läsa om det här.
http://www.wiggle.se/h/option/customer-rewards-and-reviews

Visa din rabattkod
Hur ofta får ni rabattkoder ni som handlat på Bikester?
Jag har handlat rätt mycket där men jag får bara rabattkoder på addnature hela tiden....som jag vanligtvis lägger upp här..

Senast ändrad:
Visa din rabattkod
Win win och innovativt? Jag vill inte gama, så jag erbjuder istället halva besparingen om du har en procentkod. Jag vet inte ens om de kör med koder, men de butiker som är aktuella är Bike-discount och Bike-components. Skulle gissa att beloppet totalt hamnar på ca 600-700 euro totalt, ev högre. Hur fördelningen blir har jag inte heller koll på fn. Dra gärna ett PM om du är intresserad. Tanken är att beställningarna ska gå iväg under dagen imorgon.

Visa din rabattkod
CRF_Niklas sa:
Jonny S sa:
Skulle aldrig i mitt liv skicka ett PM till någon med en kod, men här kommer en 15% hos bikester; ZU8K5D6P7STC.

Tack för koden men någon annan hade redan använt den så tråkigt för mig. Vår leta vidare.

För övrigt fattar jag inte riktigt hur du tänker? Om någon frågar efter en kod är det ju smidigt om denne person får sen istället för vilken Google användare som helst som kan söka upp denna tråd och bruka koden.

Jag gillar inte snyltardelen i att bara att nån tycker att hen ska få en rabattkod skickad till sin mail, är väl bara ha koll i tråden å försöka hitta en. inte svårare än så.

Visa din rabattkod
Jonny S sa:
CRF_Niklas sa:
Jonny S sa:

Jag gillar inte snyltardelen i att bara att nån tycker att hen ska få en rabattkod skickad till sin mail, är väl bara ha koll i tråden å försöka hitta en. inte svårare än så.

Haha rolig du

Visa din rabattkod
Bele sa:
Win win och innovativt? Jag vill inte gama, så jag erbjuder istället halva besparingen om du har en procentkod. Jag vet inte ens om de kör med koder, men de butiker som är aktuella är Bike-discount och Bike-components. Skulle gissa att beloppet totalt hamnar på ca 600-700 euro totalt, ev högre. Hur fördelningen blir har jag inte heller koll på fn. Dra gärna ett PM om du är intresserad. Tanken är att beställningarna ska gå iväg under dagen imorgon.

Sitter och beställer nu. Bike-components har koder om någon sitter med en... Gissar på 200-250 där och 400-450 på Bike-discount.

Visa din rabattkod
Snodde en Bikester-kod för någon vecka sedan, tyvärr ingen ny i paketet men 15% hos Add Nature iaf:

4MZPX52KVQN8

Borde fungera fram till 1 augusti eller något sådant…

Senast ändrad:
Visa din rabattkod
Bikester eller addnature.com 15% rabattkod HGWCX69UA7DT
lite otydligt (om det bara addnature) följde med sennaste bikester köp?

Visa din rabattkod
It's really weird. When I tried to use this code it always says
Den inmatade koden är tyvärr ogiltig. Kontrollera att du skrivit koden i stora eller små bokstäver, samt att inga extra mellanslag är med.

I am looking to buy this:
https://www.bikester.se/orbea-katu-20-citycykel-roed-697680.html

and when i put the code that everyone has provided, it simply doesn't work !!!
Can someone try and check if it works for you please?

Thanks
KP

Visa din rabattkod
Bikeforlife sa:
It's really weird. When I tried to use this code it always says
Den inmatade koden är tyvärr ogiltig. Kontrollera att du skrivit koden i stora eller små bokstäver, samt att inga extra mellanslag är med.

I am looking to buy this:
https://www.bikester.se/orbea-katu-20-citycykel-roed-697680.html

and when i put the code that everyone has provided, it simply doesn't work !!!
Can someone try and check if it works for you please?

Thanks
KP

Because it is already on sale?

Tillbaka
Topp