Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur mkt köper ni för att få koder? Jag la en beställning senast igår på bikester på +3000kr men får bara skitkoder på addnature.MtbIte sa:Sitter på 2 st koder till bikester men skulle aldrig ge ut dom till användare som bara reggade här för att tigga koder.
Koderna får nog utgå i datum då jag inte är i behov av något.
Ocean sa:Hur mkt köper ni för att få koder? Jag la en beställning senast igår på bikester på +3000kr men får bara skitkoder på addnature.MtbIte sa:Sitter på 2 st koder till bikester men skulle aldrig ge ut dom till användare som bara reggade här för att tigga koder.
Eller jag som har otur ...... *doh*MtbIte sa:Ocean sa:Hur mkt köper ni för att få koder? Jag la en beställning senast igår på bikester på +3000kr men får bara skitkoder på addnature.MtbIte sa:Sitter på 2 st koder till bikester men skulle aldrig ge ut dom till användare som bara reggade här för att tigga koder.
Inte köpt så mycket på bikester utan bara massa små grejer och reservdelar , tycker jag får koder ganska ofta men kanske bara har tur.
jobni sa:Är det någon som har en rabattkod till bikester?
rikkebrusch sa:Tänkte köpa mig en ny fet mtb, nån som har en 15% på bikester?
Ocean sa:Eller jag som har otur ...... *doh*MtbIte sa:Ocean sa:Hur mkt köper ni för att få koder? Jag la en beställning senast igår på bikester på +3000kr men får bara skitkoder på addnature.MtbIte sa:Sitter på 2 st koder till bikester men skulle aldrig ge ut dom till användare som bara reggade här för att tigga koder.
Inte köpt så mycket på bikester utan bara massa små grejer och reservdelar , tycker jag får koder ganska ofta men kanske bara har tur.
rikkebrusch sa:någon som redan tagit alla koder :/
Tagen!Gergö sa:Från idag
Ocean sa:Har en saftig beställning på gång på Wiggle, så en %-kod mottages gärna via PM och min eviga tacksamhet utlovas =)
Dave1979 sa:Ocean sa:Har en saftig beställning på gång på Wiggle, så en %-kod mottages gärna via PM och min eviga tacksamhet utlovas =)
Wiggle skickar nästan aldrig ut koder på samma sätt som Bikester.
xzbatt sa:Någon mer som har en Bikester rabattkod till övers?
Tar den isåfall gärna på PM då dom verkar gå fort åt här i tråden:)
landen sa:Bikester 15%: V6G9EMBSXJ7T (Ska fungera till 12:augusti)
bohuslänning sa:Bikester 15 %
SGPE6J75U9RD
Oskar_H sa:Om det är någon som sitter på nån procent-rabattkod på StartFitness som ni inte behöver så får ni gärna PM'a mig så får ni några hundralappar för besväret om den fungerar.
Mvh Oskar
Gergö sa:
MichaelOberg sa:Gergö sa:
Du är för långsamt förmodligen...
bdaz sa:Varsågoda!! bikester kod 15% som varar till söndag!!
M9BP4WN73YXZ
hade visst en till YP58G97QRCUA
Gergö sa:bdaz sa:Varsågoda!! bikester kod 15% som varar till söndag!!
M9BP4WN73YXZ
Tagna direkt igen utan att någon skriver något...så trött på folk.
MichaelOberg sa:Gergö sa:bdaz sa:Varsågoda!! bikester kod 15% som varar till söndag!!
M9BP4WN73YXZ
Tagna direkt igen utan att någon skriver något...så trött på folk.
Du får ju vara på hugget, med tanke på hur långsam du är så kommer du nog aldrig få någon kod.