Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
Inte exakt en kod utan 17% (platinarabatt) på ordinarie priser på wiggle (https://www.wiggle.se/h/option/Promotions#loyalty) som jag tänkte se om någon i Stockholm (avhämtning Bagarmossen eller på Tjärhovsgatan) tänkt beställa nåt som mot förmodan inte är rabatterat..jag ska beställa lite saker själv så är det inte nåt skrymmande så är det gratis frakt.

PM mig med länk och ev färg/stl/etc så kan jag svara med pris och mitt namn, dock endast grejer i lager. Ni som beställer får mitt nummer och adress för säkerhet o betalar i förskott med Swish.
Lägger hela beställningen på lördag kväll. Förbehåll om det blir rusning o svårt att ha koll så får jag sätta stopp i förtid.

Visa din rabattkod
10% Addnature

Bilagor

• 20190503_080546.jpg
    20190503_080546.jpg
    164.8 KB · Besök: 209
Visa din rabattkod
Lång kö på bikester-koderna tydligen. Själv verkar jag aldrig få några trots att jag handlar där en del. Nåja, har någon en över så pm'a den åt mitt håll. Tack på förhand.

Har väl bara "kända" saker att dela med mig av: just nu 20% på Xxl (30% på kläder), 15% på stadium (occano och ktm) samt 15% (eller 10?)om man sig signar upp på adidas.se nyhetsbrev, Adidas har ju five ten nu men det är väl ändå dyrare än utomrikes trots rabatter....

Tillbaka
Topp