Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om någon vänlig sitter på en rabattkod på BIKESTER får denne gärna höra av sig på PM. Som nybliven landsvägscyklist skall ett litet startpaket med reflextröja, baklyse samt pedaler inskaffas till nya racern!
Addnature 10% RNRKSHTPK666Jag tar tacksamt emot en Addnature-kod!
Hej,Funkar Bikester-koderna som delas här på köp av cyklar? jag har tillgång till 10% rabatt på Bikester via Benify (jobbförmån) men där är i princip alla cykelmärken undantagna.
"Erbjudandet gäller inte på: assos, Cannondale, Castelli, Cervelo, Conway, Cube, Endura, FOCUS, Garmin, Ghost, Giant, HAIBIKE, Kalkhoff, Liv ,RFR, s'cool, ORBEA, Santa Cruz, Sportful, SRAM, Trek Bikes & alla e-cyklar.
Tar jag gärna till hjälmköp om ingen tagit den redan.??
Jag var faktiskt bara nyfiken, tänkte så att folk inte efterfrågar koder som ändå inte går att använda. Tack för att du frågade men ge bort den till någon annan.Hej,
Tänkte du köpa en cykel på Bikester?
Har i så fall en 10% som funkar utan undantag, hör jag inte av dig publicerar jag den för allmänheten i kväll.
Mvh Janne
Bikester 10%: YQPRDMZ3CTJA
15 sekunder efter att den koden postades så använde nog någon den.Skrev du ner någon bokstav fel? "YQPRDMZ3CTJA är inte en giltig rabattkort eller presentkort.".
15 sekunder efter att den koden postades så använde nog någon den.
Nej, då får man följande meddelande: "Rabattkod "QNV2PBD72V7F" har redan använts."
Jag tror snarare att någon bokstav blev fel när han skrev ner koden.