Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fick tag på en kod via en kille! Super tacksamt, nu är hjälm och skydd beställda ?Hej på er!
Fått hem min första Mtb och är taggad att börja köra men hjälm och skydd ska införskaffas och tänkte se om någon har en kod på bikester över?
tack på förhand : )
Mvh Andreas
Ja, det får man nog påstå i detta fallet när jag inte specat annat.Räknas 100 inlägg om att man vill ha en Bikesterkod?
Ett litet tillägg är att Benify-portalen heter olika för olika företag så alla kanske inte är medvetna om att det är just Benify dom har. Just Volvos heter "Your Benefits" vad jag kan googla mig till och andra namn är "Scania for Me", "Förmånståget", "Personalportalen" och jag vet inte vad.Ett tips till er på jakt efter Bikester 10%-kod: Om ni är anslutna till Benify via er arbetsgivare (som t. ex. Volvo*.* är svjv) så finns det kod där, bara att söka på Bikester när man är inloggad på Benify.
Stort tack för det, avgjorde mitt val av cykel!Ett tips till er på jakt efter Bikester 10%-kod: Om ni är anslutna till Benify via er arbetsgivare (som t. ex. Volvo*.* är svjv) så finns det kod där, bara att söka på Bikester när man är inloggad på Benify.