Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
Rose bikes

Bilagor

• FFB91681-06A7-49BC-A9AE-5A576D7D2CEA.jpeg
    FFB91681-06A7-49BC-A9AE-5A576D7D2CEA.jpeg
    97.1 KB · Besök: 270
Visa din rabattkod
Jag har beställt tre gånger nu med den koden. Alltså CYKELYXA2021, för er som inte vet. Gissar på att Bikester inte vet om att folk delar med sig av koderna. Annars är det väldigt sjyst av dem.

Och Bikeshop.se var oroliga om att folk har använt olika mail för att få 10% rabatt. Att inte ens tala om att koderna inte gäller på reavaror. Nu har de 100kr för nya kunder istället för 10%.

Visa din rabattkod
fast bikester har 20% högre priser än sina landsmän så de kanske kan ta 10% rabatt
Ja fast fri frakt och fria returer gör skillnad. Speciellt om man inte köper mycket på samma gång och när man beställer flera storlekar för att returnera det som inte passar. Själv brukar jag bara handla reaprodukter från Bikester så jag har aldrig tänkt på vad det är för skillnad på ordinarie priser. Varje gång jag köpt nåt som inte passar från resten av de tyska sidorna, så har det alltid slutat med att jag sålt det på Happy.

En annan fördel med Bikester är att de har 1-3 dagars snabbleverans på många varor, och deras standardleverans har alltid varit snabbare för mig än andra tyska sidor. När det gäller Bikeshop, vissa saker är billiga och vissa dyra. Det är den erfarenhet jag haft. Men annars har de varit sjysta att ha att göra med.

Visa din rabattkod
Jag har beställt tre gånger nu med den koden. Alltså CYKELYXA2021, för er som inte vet. Gissar på att Bikester inte vet om att folk delar med sig av koderna. Annars är det väldigt sjyst av dem.

Och Bikeshop.se var oroliga om att folk har använt olika mail för att få 10% rabatt. Att inte ens tala om att koderna inte gäller på reavaror. Nu har de 100kr för nya kunder istället för 10%.
Tack, den koden funkade för mig. Skorna blev nu en hundring billigare. :)

Visa din rabattkod
50% rabatt på Bikester-rabatt! 40 kronor Bikester rabattkod säljes för 20 kronor, PM för info!

(Skämt åsido, sjukt att folk säljer koder. QZLZH9K7X24P ger dig 40 kronor rabatt om du handlar över 700)

Visa din rabattkod
50kr på bikester
Din rabattkod:
XB9P69KQF55Z
*Gäller vid ett minsta ordervärde på 500 kr. Rabattkoden är giltig till och med 30.05.2021.
Den kan endast lösas in en gång och inte kombineras med andra erbjudanden och rabatter. Gäller ej för fraktkostnader. Mer information och villkor för kuponger hittar du här.

Tillbaka
Topp