Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fast nästan allt på bilden där går att använda för cykling. Resorb, Treo, rövgucka till cykelbyxorna och sedan ta hand om fötterna efter turen.Apotea = ot iofs...
Uj vad sugen jag är på Bikesterkod. (Cykelhjälm till dottern) men jag lyckas tyvärr inte med koden.provade CYKELYXA2021 på bikester och fungerar fortfarande.
Uj vad sugen jag är på Bikesterkod. (Cykelhjälm till dottern) men jag lyckas tyvärr inte med koden.
Kanske på annan enhet som är cookie-fri...
"OMG, I'm using hacks"
Men
....Lånade precis min frus tfn. Funka inte heller...
NO DEAL !
Vill någon PM:a mig så lovas guidad tur i Källviken/Falun i sommar. (Turen funkar även utan kod ?)
Uj vad sugen jag är på Bikesterkod. (Cykelhjälm till dottern) men jag lyckas tyvärr inte med koden.
Kanske på annan enhet som är cookie-fri...
"OMG, I'm using hacks"
Men
....Lånade precis min frus tfn. Funka inte heller...
NO DEAL !
Vill någon PM:a mig så lovas guidad tur i Källviken/Falun i sommar. (Turen funkar även utan kod ?)
TUUUUSEN TACK ! @jingleyschmidtBikester 10%: PWVG3SVPB6L4 (ska vara giltig till 30e Maj). Svara på detta meddelande om du använt koden.
Ingen som har något?Använder xxl rabattkoder? Om någon sitter på en så är jag väldigt tacksam om jag får via pm.
Ingen som har något?
allarabattkoder.se
Då tar vi det återigen har du provat CYKELYXA2021 ?Ingen som har en giltig kod Bikester
Betalar gärna om den funkar
Den fungerar utmärkt, så den bör ligga som standardsvar.Då tar vi det återigen har du provat CYKELYXA2021 ?
För mycket begärt att läsa i tråden innan man frågar efter kod?Trevlig ton här....suck
Skicka ett pm så får du betaluppgifter!Ingen som har en giltig kod Bikester
Betalar gärna om den funkar
Använd, tack så mycket!Noch eins...Visa bilaga 490099skriv i tråden om du använde den..
20-off ska ju fungera på Outnorth iaf. Tyvärr har dom ju sjuka RRP.Wiggle någon? Har 20% på både outnorth och addnature att byta med.
Jepp! Beställde i lördags och då fungerade den!CYKELYXA2021 fungerar nog fortfarande på bikester. Verkar dock bara gälla ordrar över 500 kr.