4ever
Medlem
Visa din rabattkod
testat alla ingen funkarBörja med att läsa tråden.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
testat alla ingen funkarBörja med att läsa tråden.
Då skall du köpa något som är på undantagslistan eller så kommer du inte över 500 kr för din artikel.testat alla ingen funkar
Stämmer inte dock. Testat en mängd artiklar över 500 och ingen av de senaste koderna har funkat, antar att de är engångs och redan använda?Då skall du köpa något som är på undantagslistan eller så kommer du inte över 500 kr för din artikel.
Bara att beställa utan att mata in en rabattkod med andra ord.
Stämde visst bra.Stämmer inte dock. Testat en mängd artiklar över 500 och ingen av de senaste koderna har funkat, antar att de är engångs och redan använda?
Japp, jag testade på ett par cykelbyxor, funkar fortfarande UA.Stämde visst bra.
Lade några artiklar i varukorgen och använde en rabattkod från den här tråden och det fungerar perfekt.
Visa bilaga 506900
Funkar fortfarande!Bikester kod mottages tacksamt om någon har att avvara.
Jag hade såklart slarvat med att läsa tråden, CYKELYXA2021 funkade utmärkt!
I motsats till BIKESTER10 som ligger som en banner längst upp så sajten ??Funkar fortfarande!
Funkar tyvärr inte längre.Funkar fortfarande!
Jo då.Funkar tyvärr inte längre.
Man måste handla över ett visst belopp för att den ska gälla upptäckte jag.
Duger inte "CYKELYXA2021"?Söker en 10% på Bikester för ett smart bike köp. Gärna en via PM
Tackar..
TackarDuger inte "CYKELYXA2021"?
Funkar på smart trainer så länge den kostar över 500kr.
Jag köpte cykelcrossdäck och bars med koden, förmodligen räcker +500kr ?Duger inte "CYKELYXA2021"?
Du har en fungerande kod på samma sida som ditt egna inlägg.Skulle verkligen uppskatta en rabattkod hos Bikester om någon har en till övers! Har letat igenom några sidor här men allt är använt :) Gärna via PM då jag troligtvis inte är snabb nog här!
Tusen tack!
Nix, den fungerar inte med det jag beställer. Såg du inte att jag skrev att jag testat alla koder ett antal sidor tillbaka?Du har en fungerande kod på samma sida som ditt egna inlägg.
Då kanske det är så enkelt att Bikester inte tillåter någon rabattkod på det som du skall beställa.Nix, den fungerar inte med det jag beställer. Såg du inte att jag skrev att jag testat alla koder ett antal sidor tillbaka?
Blev en smartbike med bra rabatt:)Duger inte "CYKELYXA2021"?
Japp!Finns det någon rabattkod på bikester ?
som gäller på en fox vara på 5200kr?
Det finns!Söker rabattkod på bikester ?
som gäller på en fox vara på 5200kr.
Skicka den till mig. Skulle uppskattas.Det finns!