Visa din rabattkod

weldion

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Stämmer inte dock. Testat en mängd artiklar över 500 och ingen av de senaste koderna har funkat, antar att de är engångs och redan använda?
Stämde visst bra.
Lade några artiklar i varukorgen och använde en rabattkod från den här tråden och det fungerar perfekt.
5659D202-77EB-46FA-A4BD-16DB0769C759.jpeg

Tbird

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Stämde visst bra.
Lade några artiklar i varukorgen och använde en rabattkod från den här tråden och det fungerar perfekt.
Visa bilaga 506900
Japp, jag testade på ett par cykelbyxor, funkar fortfarande UA.
Verkar som att engångskoderna ställer till det lite, men det är inte så länge sedan den publicerades senast, läser man på sidan 138 så är den skriven i ~5 inlägg :)

Sup

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Tooorch 15% 445314AB36. Gäller i 7 dagar. Dom har även 10% på det mesta med koden AUGUSTI men det syns tydligt på sajten.

Tbird

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Skulle nog underlätta för en del om ni även anger undantag / villkor för koden ni publicerar!
I fallet Bikester10 som angetts några gånger så har några sagt att den inte fungerar, men det gör den om ni köper just det den är aktiv för, i detta fallet:
"Rabattkoden är giltig på utvalda cyklar från Serious, Ortler, Vermont, FIXIE Inc. och VOTEC från 6 - 19 Augusti 2021. Gäller ej Fixie Inc. Backspin. Rabattkoden kan endast lösas in en gång och kan inte kombineras med andra erbjudanden eller användas för fraktkostnader."

thompadude

Ny medlem
Visa din rabattkod
Bikester 10%:

F2B9CKSRGXZK

Gäller t.o.m. 29.08.2021 på hela sortimentet utom elcyklar och kan inte tillämpas på produkter från följande märken: Cube, Endura, Trek, ORBEA, Kona, Garmin, Cannondale.

Granaten

Ny medlem
Visa din rabattkod
10% på ett köp hos Bikester:
6LHCRWPB697R

”Rabattkod gäller t.o.m. 05.09.2021 på hela vårt sortiment utom Elcyklar och kan inte tillämpas på produkter från följande märken: Cube, Endura, Trek, ORBEA, Kona, Garmin, Cannondale.”

Visa din rabattkod
Skulle verkligen uppskatta en rabattkod hos Bikester om någon har en till övers! Har letat igenom några sidor här men allt är använt :) Gärna via PM då jag troligtvis inte är snabb nog här!

Tusen tack!

weldion

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Nix, den fungerar inte med det jag beställer. Såg du inte att jag skrev att jag testat alla koder ett antal sidor tillbaka?
Då kanske det är så enkelt att Bikester inte tillåter någon rabattkod på det som du skall beställa.
Den koden som nämns här i tråden tillåter rabatt på t.ex. Garmin, som ligger som undantag på engångskoderna. Så den är t.o.m. något mer generös än engångskoderna.

moros

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Från Alpkit nyhetsbrev

Here's your code to get 15% off all week. Sitewide and at Alpkit stores.
Use GOODTHINGS15. Fill your boots! And 1% of every sale is donated to Alpkit Foundation.
Your code is valid until midnight 30th August. So use it as much as you like until then! Excludes Sonder Bikes.

moros

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Intersport, 25% på ett köp: online25

Gäller endast online t.o.m. torsdag 26:e augusti kl. 09.45 och på ordinarie pris.
Kan ej kombineras med andra rabatter eller erbjudanden. Gäller ej på presentkort, elektronik, pulsklockor, cyklar, studsmattor, träningsmaskiner, el-scooter, golf, Hövding hjälmar, Thule, Stiga bordtennisbord, supporterprodukter, beställningsvaror, föreningskläder.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer