Visa din Radonhoj!
Snygg! Hur upplever du däcken?Bjuder på en bild på min ZR Team 6.0 årsmodell 2016.
Uppgraderad med ny 1*10 drivlina (32T+11-42) samt luftfjädrad gaffel. Däcken är nya för i år, Vittoria Barzo 29*2,25 Skinwall.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snygg! Hur upplever du däcken?Bjuder på en bild på min ZR Team 6.0 årsmodell 2016.
Uppgraderad med ny 1*10 drivlina (32T+11-42) samt luftfjädrad gaffel. Däcken är nya för i år, Vittoria Barzo 29*2,25 Skinwall.
Tack! :)Snygg! Hur upplever du däcken?
Verkligen, höjde utseendet rejält tycker jag.Ok, tack för info. Snyggt med skinwall!
Då var den beställd! Radon Slide trail 10.0!!!
Lyckades pruta ner den via företagets facebooksida ? nån mer som testat detta? Ingen dålig rabatt jag fick :O
Är detta på utgående modeller ni har lyckats pressa priset? Hur har ni gått tillväga?
Går i tankarna på en Slide Trail 9.0 eller 10.0
Beställde en Slide Trail 10.0 med leverans i mitten av December. Mailade Radon innan och fick 5% rabatt - alltid något!
Blev en 10.0 HD till slut! Jungfrufärd idag - känns mycket lovande!
Vintersulor på med 2.6 Magic Mary fram och 2.4 Big Betty bak, båda i Supertrail och slanglöst. Förväntade mig att trampa kola, men det var inte så farligt!
Visa bilaga 458907
Äsch... Jag gillade inlägget sen såg jag alla gummiplupparna kvar på gaffeln :(
Har också spanat till och från rent allmänt där de senaste månaderna, och många modeller har fått framflyttat sitt tidigare beräknade leveransdatum flera gånger med några veckor i taget. Så det är nog högst osäkert läge på alla som inte är grönmarkerade och finns i lager.Nån som har koll på om Bike Discounts angivna tider för cykel i lager stämmer?
Tycker det har stått sex veckor väldigt länge nu... :-)
Får lite samma känsla…Har också spanat till och från rent allmänt där de senaste månaderna, och många modeller har fått framflyttat sitt tidigare beräknade leveransdatum flera gånger med några veckor i taget. Så det är nog högst osäkert läge på alla som inte är grönmarkerade och finns i lager.
Jag ställer mig i kö på den frågan också...Passar på att fråga när tråden dök upp (har inte läst hela tråden..) Nån som har en Radon Jab? Omdöme om den?
För mig är 27,5 det som talar för ?Jag ställer mig i kö på den frågan också...
Står mellan en Jab eller en Slide, det som talar lite emot Jab´en för min del/åkstil är att den är 27,5"...
Ja sen så kanske gaffeln klarar ett 29" framhjul isf är det kanske litFör mig är 27,5 det som talar för ?
synd att Swoop verkar discontinuedIngen Jab input men såg ju tråden så…
Visa bilaga 538075
Begagnad Swoop ram som blev ihopplockad till helgen, kul cykel ??
Jaha, kom inte nya kolfiberramen på Swoop till -21 ? min är en alu och den försvann nog 21 den...synd att Swoop verkar discontinued
Ja det var ju skumt. Står sold out på hemsidan och BD har den inte alls… men kanske kommer senareJaha, kom inte nya kolfiberramen på Swoop till -21 ? min är en alu och den försvann nog 21 den...
Tyvärr är lagersaldot och möjligheten att beställa en Radon väldigt dålig, man får i nästan kolla varje dag och se om storleken man vill ha kommit in.Nån som har koll på om Bike Discounts angivna tider för cykel i lager stämmer?
Tycker det har stått sex veckor väldigt länge nu... :-)
På Radon-hemsidan är det 2021 års modell av Swoop som finns och den är utsåld eftersom det ju är förra årets modell. 2022-modellerna av Swoop har inte utannonserats än.Ja det var ju skumt. Står sold out på hemsidan och BD har den inte alls… men kanske kommer senare
Tror det är samma…kolla så 8an är samma för det är den inte på Skeen. 8 AL är äldre ram